Gjest Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Jeg går på privat skole, for jeg holder på å forbedre noen fag, for å kunne søke videre på høyskolen. Når det gjelder os og andre støtte du får...gjelder det bare for dem som går på off. skole eller for dem som også går på privat?
SK&Maylen Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Skole er jo skole, men er nå bare å ringe nav det, men så lenge du har bevis på at du går på en skole, så er det ikkje så nøye om den er provat eller offentli vil eg tro
Mamsen86 Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Var på trygdekontroet i forje uke, og jeg fikk beskjed om at jeg fint kunne gå privat skole.. Dem dekker opptil ca 21 000 + skolebøker og reisevei, ettersom hva jeg forsto.
winneboo Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Dette lurer jeg også på. Går på privatgymnas for å forbrede to fag jeg strøyk i på vgs. Betalte 11 000 for å gå der. Dyrt! Kanskje jeg skal søke om støtte da. Trodde jeg ikke fikk noe siden det var privatskole.
Mamsen86 Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Ja, du burde søke. Hun jeg snakket med sa at jeg fint kunne gå på privat skole..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå