Gjest Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Komplett i originalpakke. 10 oppbevarings-/frysebokser med lokk følger med i handelen. Pumpen ble kjøp i november -06, er lite brukt og behandlet pent. Nypris (med oppb.bokser) ca kr 700,- Jeg selger dette for kr 300,- Bor utenfor Oslo. En liten beskrivelse fra nettside: AVENT ISIS Brystpumpe. Like effektiv som elektriske og batteridrevne brystpumper. 100% pålitelig og komfortabel utpumping av brystmelk helt uten støy. Anordning som masserer området runt brystvorten slik at melken raskere kommer.
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Ok=0) hvordan skal vi gjøre det ? Bor du i nærheten av Oslo? Jeg bor i Sanvika, 15 km utenfor Oslo....
mamma&piratene Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Jeg bor likeved L strøm. Sambo jobber i oslo. Du kunne feks sendt det på oppkrav ? Eller så kan jeg hente når jeg besøker foreldrene mine , da kjører jeg forbi sandvika.
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Hei igjen! Du kan ringe ? Jeg tar sjansen på å legge ut tlf.nr 92 63 62 69......
mamma&piratene Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 Okay , jeg ringer deg rundt kl 18 i kveld hvis d er greit ? Jeg heter forresten Ida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå