Gå til innhold

magen har forandret seg og blitt så slapp=O(( bekymret

Anbefalte innlegg

Skrevet

i de 2 siste dagene har jeg ikke kjent noe bevegelse eller småspark i magen..magen har også blitt veldig slapp.har ganske stor gravidmage.er 18 fulgåtte uker.. begynner å bli bekymret jeg nå siden jeg har kjent liv vær dag i ca 2 uker.så blir d pluttselig helt stille... flere som har opplevd noe lignende????

hilsen bekymret 2 gangs...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo ganske vanlig rundt den tiden.. Jeg kjente ikke hver dag da jeg var 18 uker ihvertfall.. Er 27+4 nå og fikk beskjed om jordmor om at jeg nå burde kjenne hver dag... Fram til uke 22 var det mye opp og ned med aktivitet.. Nå får jeg igjen i bøtter og spann.. Er deilig når man kommer såpass langt at man kan følge med på babyen ordentlig..

Lykke til videre.. Gled deg! :-)

Skrevet

Kan ikke du få jordmor til å ta en titt på deg, så har du det ute av verden? Ikke la deg være prisgitt svarene du får her....

Skrevet

når du er så kort på vei,kommer det ann på kossen babyen ligger i magen,om du kjenner spark eller ikke..

men viss du er nærvøs kan du jo stikke nedom legevakta,og la de lytte:)

Skrevet

Gjør det, du har tross alt gått gravid før, og vet hvordan det kan være. Ikke lytt til råd her, hør heller med jordmor. det vil få deg til å føle deg bedre ;) Lykke til!

Skrevet

Verken jormor eller lege har noe ledig=O( skal på UL på fredag men gruer meg noe sinnsykt siden d har vært så stille og magen så slapp...

Skrevet

synes du skal ta kontakt med legevakta jeg - hvis du mener magen er slapp så er ikke det bra. Kan godt være alt er bra, men dette bør du få sjekket ut.

ikke meningen å gjøre deg bekymret, åltsa, men endringer skal jo tas på alvor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...