Gå til innhold

Noen som kan anbefale en reisetrille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ut og reise når gutten har fyllt ett år, noen som kan anbefale en reisetrille?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Carena sin og er kjempefornøyd :)

Skrevet

jeg har også carena sin og er så fornøyd atte.. carena lie back lux

Skrevet

Takk takk, da skal vi undersøke den :-)

Skrevet

Babytravel :) , kan låse hjulene fremme også ved behov, stor kallesje som er kjekk å ha når ungen skal sove, ryggen kan slås ned til liggende stilling og den er veldig lik Baby-Dan sine triller men kanskje 3-4 lapper billigere !

d er også en ok plass under vognen til å ha ting og tang ;) uansett så har en jo stellebag og diverse hengende på, jeg har hengt uutrulig mye når jeg har farta rundt omkring iallefall ;)

kjempebra , fås kjøpt hos Babyshop

Skrevet

hadde tenkt å legge ut et innlegg om det samme, vi skal ut å reise når jenta vår er 20 mnd gammel...hvor mye koster disse vognene? er de store?

vi kunne tenke oss bare en sånn liten en...trenger ikke være handlekurv under. Noen som har det?

Og må disse sendes med bagasjen, eller kan man ha de med inn på flyet der man sitter el??

takker for svar:)

Skrevet

det lurer vi også på, får man den i hattehylla kanskje?

Skrevet

noen som vet?:)

Skrevet

hei

har en quinny zapp, er både fornøyd og ikke.

den kan ikke legges bakover, kun sitte, og det er ikke handlekurv.

den er lett å legge sammen, men skitt å slå opp.

ellers er den veldig lett, veldig lettkjørt, og den blir veldig liten. du kan folde den sammen og legge i hylla på flyet.

den kom også med en liten bag å ha den i.

men ikke så særlig stas om en reiser alene, da vet en jo ikke helt hva en skal gjøre med ungen mens en skal gå igjennom hele prosedyren med å legge den sammen, putte den i bagen osv

Skrevet

Carena easy kjøpte vi til syden og var kjempefornøyd. Den har full liggestilling, god kallesje og hjulene er større enn på en paraplytrille (feks lieback luxen) så den var god å trille.

På barnas hus koster den 799. På babyshop koster den 1199. Så barnas hus er vel å foretrekke...

http://194.103.47.10/Brio/Norge/Carena/Reisetriller/?ProdID=37168

Skrevet

Vi har Quinny zapp! Kjøpte først en carena lieback lux, men var sinnsykt misfornøyd med den bare etter noen turer med den som shoppingtrille, og fikk høre så mye dritt om den her inne, så da bytte vi den i zapp før vi reiste på ferie!

Var 14 dager i hellas med zappen da snuppa var 14 mnd, og var bare så utrolig fornøyde med den! Hadde trapper og grusvei et godt stykke til hotellet (hurra for kataloger med dårlig beskrivelse...), og trilla på strender, i byen med brostein osv. Kom seg ypperlig frem overalt!

Og det beste av alt at vi slapp å sjekke den inn som bagasje. Men måtte legge den sammen og ha den i oppbevaringsbagen (følger med) gjennom sikkerhetskontrollen. Så hadde vi den helt frem til ombordstigning, og hadde den bare på hattehylla. Vet ikke hva vi hadde gjort uten den på flyplassene med hun som nesten ikke kunne gå. Var også kjempekjekt med busser osv der nede.

Som det blir sagt så er det eneste dumme at ryggen ikke kan legges ned... men snuppa sover ikke i vogn uansett. Er heller ikke handlekurv under, men vi hang på et sånt handlenett på den istedet.

Skrevet

hørtes bra ut, hva koster denne quinny zapp? :)

Skrevet

1999,- på babyshop, billigere på nett. Bla hun Rita Holm eller noe sånt på finn om hun fortsatt har de.

Vi kjøpte vår på Happyland på svinesund for 1599,-

Skrevet

Jeg har en teutonia solano og den er bare helt fantastisk:) Den er lett og blir liten sammenslått. Og så ser den litt annerledes ut:) Vi er veldig fornøyd. Har brukt den siden snuppa var 9 mnd og har hatt den med til både tyrkia og 4 ukers bilferie gjennom europa. Jeg har aldri hatt en bedre trille! ( har 3 barn)

Skrevet

kan få kjøpe en billig av meg om du vil...

carena city trille... svart, med kalesje, regulerbart fotbrett, handlekurv under og tar "ingen" plass når den er sammenlagt...

Skrevet

Maclaren reisetrille. Den er en av de letteste på markedet, og bare helt super!

Selges på Fru Lyng og på www.biteringen.no

Skrevet

Har en Peg Perego P3 Pliko, som kan kjøpes hos Fru Lyng. Er veldig fornøyd med den. Den er lett i vekt (litt tyngre enn Maclaren), enkel å slå sammen, og er litt mere vogn enn andre reisetriller. Har en bøyle foran (avtagbar i plast) som barnet kan holde seg fast i, eller slenge foten oppå, slik min 14 mnd gamle sønn gjør når han ligger lett henslengt og koser seg! Nesten full liggestilling, stor kalesje (suveren som solskjerm, kan vendes etc), god å trille.

Eneste ulempen er prisen, den koster rundt 2400 kroner, men den er helt super!

Skrevet

Hei!

Jeg har faktisk en kjempe fin reisetrille som jeg skal selge nå siden jeg har to stykker. Det er en chicco trille med rygg som kan legges ned i "sove stilling", den har et lite handlenett under vognen, det følger med vind/ regn trekk. Den er veldig praktisk og tar liten plass når den legges sammen. Send meg gjerne en mail så kan du få se bilder av den osv. ([email protected])

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...