Gå til innhold

Var på dagmammaintervju her en dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har avtalt at ungen skal begynne i neste uke. Men jeg fikk så rar følelse når jeg var der. Hun virka helt ok og alt det der, men jeg kjente inni meg at her er det noe. Det kan jo være at jeg har vært på 5 intervju med ulike kvinnemennesker i det siste, og som absolutt ikke egner seg til å passe unger, og at jeg er preget og skeptisk grunnet dette.

Jeg klarer ikke sette fingeren på hva det er. Vi får nok bh plass til aug, men trenger dm til nå. Skal jeg prøve å se hvordan det går eller skal jeg droppe hele dama?

Velger å være

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket med deg selv at disse følelsene ikke heller er på grunn av at ingen andre enn du er god nok til å ta vare på ungen din? Det er veldig mange som får veldig mange nye følelser når ungen skal være sammen med noen andre hele dagen mens du må tilbake i jobb.

Hvis det ikke er noe konkret kan du prøve og se hvordan det går.

Skrevet

Tenk deg om og prøv ¨å finne ut hva du reagerte på.Noe har satt i gang tanker og det er det som regel en grunn til. Min erfaring er at magefølelsen skal man ta hensyn til. Både i jobbsammenheng og privat har jeg noen ganger latt fornuften "råde" over magefølelsen, og tenkt at det sikkert ikke er sånn og at jeg innbiller meg ting osv, men etter en stund har jeg sett at magefølelsen stemte likevel...

Er likevel enig med svaret over, det er fort gjort å se "ulver" allesteder i forhold til sine egne barn... for mamma er jo best!

Skrevet

Det første du bør gjøre er å sjekke referansene hennes!!

Har hun ikke det, ja da hadde ikke jeg sendt ungen min dit.

Har hun flere barn forresten?

Skrevet

God morgen medsøstre;)

HI her. Jeg har nå fått bekreftet fra ulike hold at dette er ei dagmamma jeg ikke bør bruke. Det er så utrolig fortvilende når en kjenner at noe er galt men ikke kan si hva det er. Men nå har jeg fulgt magefølelsen i alle dagmammasamtalene jeg har hatt og det har stemt hver gang.

Det som plager meg er at jeg ga etter og virkelig hadde tenkt å gi denne dame ei sjanse. Jeg trodde jeg var hypersensitiv og kresen. Men godt jeg fant ut av det i allefall. Skal slutte å tvile i allefall.

Skrevet

Ring referansene (minst 3 eller 4) og stol på det de sier!! (Kjenner meg litt igjen i det du forklarer). Sjekk evt om referansene er pålitelige (spør hvor de jobber osv...) - sånn at du vet at ikke dagmammaen bruker venninner for eksempel... Lykke til da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...