Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Dere som fikk jenter....hadde noen typisk gutte mage og hadde helt kikk på appelsin juice,lakris el sjokolade??? Jeg har hørt at man får mer kikk på ting når man venter jenter og,stemmer det med dere?
hillan78-Gutt.2/4-06 Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Jeg fikk jente for nesten 11 år siden. Hadde også da typisk guttemage og alle inkludert meg trodde det var gutt helt til hun kom ut:-) Hadde helt dilla på appelsiner. Jeg hadde derimot mer dilla på forskjellige ting i det siste svangerskapet (fikk gutt). Jeg åt bakverk og sjokolade og drakk sjokolade melk til den store gullmedaljen.
Milletrille Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Jeg hadde veldig typisk guttemage - ikke noe på siden, bare en ball rett frem Men jeg har ikke noe hofter å skryte av, så magen måtte liksom legge seg mest fremover. Ikke kick på noe spesielt, annet enn at jeg spiste veldig mye youghurt på slutten. Men det var mest fordi jeg hadde lyst på ett eller annet hele tiden og prøvde å unngå å dytte i meg for mye sjokolade. Og var det først noe jeg fikk lyst på, så måtte jeg ha det!!! He he Jenta vår er bare 2 uker gammel, men virker som en evighet siden jeg gikk med stor mage - rart....
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 kunne ikke se på meg at jeg var gravid bakfra og jeg hadde kick på isbiter, og lukter som alovera krem, bensin og andre fy saker
frøken Mamma og lille Jonas Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 kunne ikke se på meg heller at jeg var gravid bakfra, hadde dilla på frukt, spesielt røde druer! Fikk gutt :0)
mamman`te2flottegutter Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 Jeg hadde bare magen forran og jeg satt på hytta i sommer og åt kurv på kurv med moreller:) Fikk gutt:)
hårsår Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 Hadde guttemage, ingen synlig graviditet bakfra, hadde dilla på avokado, plommer og norske epler. Sjokolade hadde jeg også kick på men det tillot jeg meg ikke så mye, hadde også dilla på Kicklakris men var redd for å spise for mye av da jeg var gravid (leste i Gravid at det ikke var så bra, men er egentlig veldig glad i det!), og juicer drakk jeg mye av. Både appelsin, blåbær (alle de slagene som det var mye vitaminer og antioksidanter i). Var ikke en dag kvalm. Jeg fikk jente.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 Hadde guttemage, digget alt sunt og var kjempe kvalm de første 3 mnd. Samme gjorde min venninne og hun fikk jente )
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #9 Skrevet 7. februar 2007 Jeg fikk gutt og hadde helt dilla på appelsiner og appelsinjuice. Før jeg ble gravid, var det beste jeg visste popcorn. Men mens jeg gikk gravid ble jeg uvel bare jeg luktet popcorn og har til dags dato (9 mnd siden han ble født) ikke klart popcorn. Hadde blanding av gutte- og jentemage. Foran var den kjempe rund og så litt jentemage ut, bakfra kunne man ikke se at jeg var gravid.
sunshine&gullungen+bitteliten Skrevet 8. februar 2007 #10 Skrevet 8. februar 2007 De første 4mnd klarte jeg ikke smågodt.. som jeg vanligvis spiser med glede.. hadde ikke spesielt dilla på noe.. jo kanskje softis spiste mye avocado makrell i tomat og drakk bøttevis med bonaqua arctic raspberry helt frem til siste måneden hvor jeg ikke kunne spise noenting uten å få sinnsykt halsbrann. Hadde mest mage foran tror jeg... Fikk jente
75 modell og mamma til 6 Skrevet 8. februar 2007 #11 Skrevet 8. februar 2007 jeg har 3 gutter og 3 jenter og magen har vært strutte-guttemage hver gang, bare noe større med gutt-jente tvillingmagen.he he
*1D* Skrevet 8. februar 2007 #12 Skrevet 8. februar 2007 jeg har hatt gutte maver begge gangene, har 1 av hver. Kikket også typiske gutteting begge ganger:) Liker denne linken jeg da: http://www.childbirth.org/articles/boyorgirl.html Der er de fleste "overtroene" samlet inn under ett!
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #13 Skrevet 8. februar 2007 Jeg hadde kikk på salat og youghurt da jeg var gravid. Fikk jente. Bilde ligger under:o)
vårspiren Skrevet 8. februar 2007 #14 Skrevet 8. februar 2007 Jeg fikk jente, hadde kulemage og det kunne ikke synes bakfra at jeg var gravid. Her følger en liste over mine svakheter i løpet av graviditeten: Mandariner Lakris Epler Vannmelon Smoothies (helst lagd på jordbær og isbiter) Isbiter (store isbiter til å tygge på) Saftis Og det var ikke snakk om hvilken som helst saftis, nei - her var det kun Hennig-Olsen sin "Friskis" som gjaldt!!! Lollipop fra Diplom is var absolutt ikke noe alternativ... Jeg ble faktisk så glad i saftisen de siste månedene før fødselen, at jeg hadde full oversikt over når isbilen kom med ny ladning til butikken Jeg var også så heldig at jeg hadde kontor tvers over Bunnpris på Moholt, og når jeg så isbilen komme var jeg straks på plass for å tømme fryseren Heldigvis var jenta vår helt normal stor da hun ble født, 3,6 kg., til tross for høyt inntak av is ;-)
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #15 Skrevet 8. februar 2007 Jeg fikk jente og hadde typisk jentemage, men fikk dilla på appelsinjuice...
mai mammaen til to Skrevet 8. februar 2007 #16 Skrevet 8. februar 2007 jeg fikk jente..vet ikke helt hva som er jente mage og hva som er gutte mage...men jordmoren min sa til meg at hun trodde det var en jente...og vi visste ikke hvilke kjønn vi fikk... jeg hadde dilla på salt chips(sørlandschips) og smågodt..spesielt sure ting..hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå