Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 huff, føler meg skikkelig dum nå som ikke vet det her altså! har akkuratt fått litt melk (råmelk) i puppene, skal jeg begynne å bruke dette nå? eller er det sånt folk bruker etter fødselen bare? hvor får jeg kjøpt det? er det i forskjellige størrelser? hvordan vet man hva riktig størrelse er? er det bh størrelser? håper noen tar seg tid til og svare:) ***flau***
A.C.G. Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Selger ammeinnlegg i matvarebutikker.. Kun en størrelse
engajente Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Hei, følte det akkurat som deg, men vi kan jo ikke vite alt Har samme problemt som deg, lekker litt... er i uke 32. På butikken får du kjøpt natusan sine (pakke på 50 til 35kr) Greit å bruke så slipper man å vaske bhn hver dag..... Tror det bare er en størrelse... Håper jeg var litt til hjelp
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Ingen ting å være flau over;-). Har hatt råmelk i puppene begge svangerskap fra 5 mnd. Jeg synes ammeinnleggene er litt dyre å bruke på råmelk, fordi jeg lekker ikke så mye. SÅ jeg bruker bomullspads, slike man bruker for å fjerne negelakk.. Det fungerer som bare det, og er billigere ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 tusen takk for svar! dere er flotte å ha!!
*~**vips**~* Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 Jeg spurte jordmor om hva hun anbefalte å bruke, og fikk beskjed om at bomullslommetørkler eller oppklipte flanellskluter er veldig bra, så jeg har laget mine egne flanellsinnlegg, ca 10x10cm.Tanken er å bruke disse under ullinnleggene etter fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå