Hufsla Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 jeg vet ikke hva vi skal gjøre jeg. Gutten på tre år er så voldsom. Det virker som det er endel av hvordan han er rett og slett. Alle bevegelser er harde og brå, og siden han kan være dårlig til å bedømme avstander får vi oss noen slag. Han hopper oppå oss, og det er ganske ubehagelig når man er uforberedt. Når vi skifter bleie ligger han å spenner fra. Han stopper jo da når han har blitt snakka til, men så glemmer han det og spenner fra igjen. Vondt når han treffer midt i magen... I tillegg klyper, biter og slår han... Har prøvd å sette han i "stolen" i halvannet år, men det virker ikke...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Det er vel ikke annet å gjøre enn å minne på hvor vondt man kan få. Minn gjerne på når han ikke er aktiv også. Om han er lang for alderen er det vanskelig å styre armer og ben. Jeg hang og slang helt til jeg ble 12-13 år pga. min høyde. Slo ikke da, men det hendte at jeg var hardhendt og bumplet borti det meste. En stor kløne. Tror nok han vokser det av seg iallefall.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Mulig han vokser av seg å vær klumsete, men klyping,biting og slåing burde ikke vær akseptabelt, uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå