Gjest Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 syns det er så synd at mange jenter/kvinner ikke tør eller vil stå for det de har gjort når det kommer til sex.. hvorfor skal det nødvendigvis være negativt og være seksuelt erfaren? hvor mange menn tror dere hadde svart anonymt på detsamme spørsmålet? samme gamle fordommer lever visst enda..
*bolla pinnsvin* Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Akkurat det med antall sexpartnere er jo en privatsak og selv om folk kanskje ikke skammer seg over hvor mange de ha ligget med, så er det jo ikke sikkert at de ønsker å dele det med hele DiB heller.
spagetti Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Hører ikke innlegget ditt inn på "Sexdebatten"???
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 nei, syns nå ikke det.. dette innlegget var en direkte følge av tråden der mange har svart på hvor mange de har ligget med.. syns nå sex har like mye å gjøre med barn debatten som alt annet.. er jo derfor vi er her liksom.. men den kommentaren du slenger ut kommer alltid fra en eller annen når det forferdelige ordet sex eller samleie nevnes noen andre steder enn i det personen mener er "rett" forum.. jeg mener heller ikke at man absolutt MÅ dele antall sexpartnere med allesammen herinne, men det jeg reagerer på er at så mange virker være flaue over det de har gjort. og det syns jeg er synd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå