Vimsetrollet Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Hvor lang tid tok det før dere var tilbake til startvekta?
*bolla pinnsvin* Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Har ikke kommet dit ennå, men ikke så langt igjen. Gikk opp 16 kg og har gått ned 15 kg. Tassen er 7 mnd på mandag.
Murmeline Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 3,5mnd. Har igjen 2-3kg, men vil ikke ned dit igjen. Gikk først ned 9kg de første 14 dagene, så stod det stille til 6ukerskontrollen. Etter det har fettet sklidd av, kun avbrutt av julen, hehe..
___ Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Jeg manglet bortimot 5 kg på å komme ned til startvekt da jeg ble gravid igjem (etter ca 13 mnd). Nå er minsten 6 uker og jeg ligger 10 kg over opprinnelig startvekt. Vet ikke om jeg noen gang kommer helt ned igjen, men noen flere kg håper jeg å gå ned.
Brillemamma Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 4,5mnd siden fødsel her, og har 3kg igjen til vekten før graviditet... Gikk opp 25kg.. Trening, trening og atter trening er det som hjelper her! Og det er utrolig gøy å trene da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå