Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 vil gjerne ha noe klassisk/opra aktig- ikke noe moderne... hvilken skal du ha og har du noen tips?
SommerBris Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Hei Vi syns det er vansklig å velge. Men vi velger nok noe moderene, blir kanskje Amazed av Lonestar. From this moment er også veldig fin, men den hadde venninna mi. Så vi utelukker den. Jeg har dersverre ikke noen forslag innunder din kategori, men håper dere får noen tips. Lykke til videre med planleggingen:)
*under-vidunder* Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 '* you raise me up m sissel kyrkjebø * det vakreste som finnes m jan teigen * du e det fineste e vet m hellbillies * ................... m picasso (ikke timeglasset men den andre ) * når vi deler alt med jonas fjeld
*_A_* Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Vi tenkte på instrumentalversjoner av Tir na noir og Sommernatt ved fjorden... Trompet... Generelt synes jeg mange av de typiske solosangene kanskje er litt "oppbrukte", men det at den/de betyr noe for brudeparet er uansett det viktigste. Har dessverre ikke noe tips ang. litt mer klassiske/operasanger...
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Vi skal ha from this moment on med shania Twain;)
To gutter + spire Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 Hei! Er det vanlig at man spiller den sangen man vil ha fra cd eller er det mest vanlig med solist?
#Troika# Skrevet 8. februar 2007 #7 Skrevet 8. februar 2007 Dytter denne jeg! Vil gjerne ha litt tips selv også
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #8 Skrevet 8. februar 2007 Det er helt hipp som happ tror jeg.vi skal ha solist da..
MrsLene Skrevet 9. februar 2007 #9 Skrevet 9. februar 2007 "come what may" fra filmen moulin rouge mest sannsynlig
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #10 Skrevet 9. februar 2007 Men pleier folk somregel ha en slik sang i kirken uansett? Visste ikke at det var vanlig å ha en CD-sang i kirken, bare solist! Men da vil vi ha det, for det frister ikke max å bare ha de trege salmene...
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #11 Skrevet 9. februar 2007 Vi skal ha from this moment, og en til, men ikke helt enig ennå. Jeg vil ha mitt hjerte er ditt, men sambo er ikke helt enig. Han vil heller ha det rose eller den Hellbillies-sangen.
Scorpiogi Skrevet 9. februar 2007 #12 Skrevet 9. februar 2007 Å kunne æ skrive, Lars Bremnes er sååååå fin! klassiske: ave maria av schubert-en klassiker laschia chio pianga av händel instrumentale er det kjempemange feks pachebels canon bare gå i en cd-butikk og fin deg noen skiver å høre på...
Ayla78 Skrevet 9. februar 2007 #13 Skrevet 9. februar 2007 har ikke bestemt oss enda, men Bjørn Eidsvåg har jo innmari mange fine sanger da, Mysteriet deg, Tålt, de e du d, eller Maria Solheim med Lady og my life..
Gjest Skrevet 10. februar 2007 #14 Skrevet 10. februar 2007 Lift Me (Ane Brun og Sivert Høyem) skal vi ha )
Gjest Skrevet 10. februar 2007 #15 Skrevet 10. februar 2007 Vi hadde folketonar i vårt bryllaup, det var kjempefint og enkelt. (Og solistane slapp å øve med organisten på førehand)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå