Gå til innhold

Hjelp tas i mot med STOR takk :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er snart 7 mnd, og han har ALLTID sovnet i egen seng på kveldene og nettene. Han har med en gang forstått at han er i egen seng, og jeg er at han kjenner seg igjen og sovner fort selv. Men i det siste har dette helt snudd. Jeg aner ikke hva som skjer. Men en gang vi legger han ned, hyyyylgråter han. Han kan være så trøtt som bare det, men likevell gråter han. Den eneste måten han sover på er sammen med meg i min og sambo sin seng.. Han vil ligge helt inntill kinnet mitt, og jeg må holde rundt han.

Jeg har ikke samsover til nå (bare noen fååå ganger) men nå er det gjennom hele natten vi ligger sammen. Han virker redd for noe. Jeg lar han ikke ligge lenge å skrike, tar han opp og legger meg sammen med han.. Men er redd dette skal bli en vane?

Hva skjer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tipper det er separasjonaangsten som har startet. Du må bare finne metoder for å trygge ham, uten nødvendigvis lære ham til uvaner. Hos oss måtte jeg sitte inne hos henne, holde henne i hånden for så å fjærne meg gradvis når hun sovnet eller hadde roet seg. Dette varte vel ca 1 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...