Heddamamma Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Hei! Har lyst til å sy en medium varm vognpose til snuppa og lurer på om noen har mønster på dette som de vil dele.. Noen som har prøvd? Erfaringer du vil dele?
**synne** Skrevet 9. februar 2007 #2 Skrevet 9. februar 2007 Tror jeg har en oppskrift liggende her en plass på en vognpose. Den har anorakkstoff utenpå og fleecestoff inni. Og så skal den sys sånn at du kan ha dyne inni (mellom stoffene). Dynen må klippes og sys til sånn at den passer. Og da kan du jo velge hvor tykk du vil at den skal bli selv Jeg kan sende den til deg, hvis jeg får mailadressen din. Enten her eller på personlig melding..
Tigerpuz Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Hei! Jeg har oppskrift/mønster på snøggelpose til vogn, hvis det er av interesse.. Har ikke kommet så langt at jeg har fått sydd en selv ennå...
Heddamamma Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2007 Supert, det er kjempe fint! Da får vi se om ikke jeg får sydd en ; ) Sender deg melding med mailadressa mi..
Jippi! Maibaby! Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 Hei. Ser du har fått endel svar, men i nr. 1 av bladet kreative kvinner (som nå er i salg som en dobbeltutgave med nr. 3) er det et fint mønster til en vognpose. Jeg har sydd to i dobbelt fleecestoff og en i fleece og anorakkstoff.
Heddamamma Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2007 Ja, det bladet har jeg også kjøpt. Kjempe bra blad med masse fine mønstre!
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #9 Skrevet 15. juli 2007 www.freeforum101.com/syforum har linker til oppskrifter på poser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå