Gå til innhold

Noen som har forslag til bord pynt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

blomster,eller noe annet en kan lage selv. Blir jo så dyrt om en skal kjøpe dette i en blomster butikk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er bord pynt?

Og blomster butikk?

Er det bordpynt og blomsterbutikk du mener?

Lei for det, men særskriving av ord er ikke enkelt å ta seriøst.

Skrevet

Eføy over hele midten av bordet, en avlang glassbolle med steiner oppi og flytelys, noen steiner,hjerter eller annet smått strødd over eføyen

Skrevet

Går vi på skolen her inne?!!!

Skrevet

Gå inn på Tilbords eller lignende butikker, og se på utstillingene deres. Kanskje blir du inspirert =)

Skrevet

Selv har jeg tenkt å pynte hovedsakelig med glass og lys, skal få hjelp av en dekoratør på Skaret, en butikk som fører lys fra Løten lys, de har dekoratører som er behjelpelige med å finne en dekor som du kan leve med/synes er fint. Jeg synes det er innmari fint, men tror ikek det nødvendigvis blir så veldig mye billigere enn blomster, men det er jo litt med smak og behag.

Da søstra mi gifta seg, plukka vi markblomster og laga oppsatser av det, det var virkelig fint altså ;-).. lykke til ..

Skrevet

Skulle ønske sånne idioter som deg kunne holde seg til krangleforumet. Lite kjekt å poste innlegg her når man må være så forsiktig med hva man skriver. Du må være rimelig idiot du, som ikke forstår hva bord pynt og blomster butikk er for noe. Seriøst, det er bare et mellomrom.

Til hovedinnlegger, vi andre tar deg seriøst.

Vi skal i tillegg til blomster ha små gaveesker til gjestene, som blir et dekorativt element på bordene. Så skal vi ha små telysestaker fra Ikea, som bordkort - det vil også pynte opp. Blomsteroppsats midt på hvert bord. Vi skal ha runde bord.

Skrevet

Tusen takk for alle gode råd:) jeg ble litt satt ut av det første svaret jeg da... Det er vel og grunnen til at jeg svært skjelden skriver noe her... Men godt å vite at det er få som er sånn. Å at det er mange koselige folk her som har mange gode råd! Tusen takk nok en gang

Skrevet

Jeg har begynnt å samle på toppe barnematglass:)

De skal jeg pynte med enkle blomster, skal ha mange av dem utover et langbord. Rundt glassene skal jeg ha et nydelig, transparent papir, med bånd rundt. Og så masse lys... Ikke helt sikker på alt ennå, men det blir iallefall rimelig og veldig dekorativt;)

Og du? Ikke bry deg om sånne som skriver inn og pirker på småting! Har de ikke annet å gjøre, er det virkelig synd på dem:)

Lykke til!!!

Skrevet

For et dusteinnlegg.. Hva var poenget med det da? Hva vil du oppnå med å komme med et sånt svar?

Lite å drive med om dagen, siden du gidder å henge deg opp i andres skrivefeil?

Gi meg adressen din, så skal jeg sende deg noen legoklosser og pusslespill så har du litt å drive med.

Skrevet

Hahaha...!!! Så gøy!

Så gøy å erte dere litt! Og alle sammen hisser seg opp, gitt, og øser ut stort sinne. Og her sitter jeg og ler, det er rart dere lar dere hisse opp sånn bare fordi noen prøver, i beste mening, å få dere til å bli klar over hvor rart det ser ut med sånn særskriving og at det er ubehagelig å lese. Det er fremdeles ikke ulovlig å skrive riktig... :)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Ble litt nyskjerring jeg nå mas79 - små telysestaker fra Ikea som bordkort??? Kan du forklarer nærmere er du snill?

Skrevet

Min plan er å pynte med klare glassvaser med avskårne blomster oppi. I vasene tenker jeg muligens også å ha glassperler i bunn som både blir dekorativt og støttende for blomstene. Kjøper klare glassvaser veldig billig på IKEA eller Europris. Synes det er finest med hvit duk. Jeg har kjøpt 20 telysholdere i ufoformer, som ser ut som det er støpt is. Det glitrer veldig fint i de når telysene tennes. Jeg har sett en oppskrift på bordkort som ser fint ut. Det er kun papp som er klippet ut i hjerteform i ønsket farge, og i dette hjerte skjæres det et hakk som gjør at kortet kan festes til glasset.

En annen lys/blomsterdekorasjon jeg tenker på er å pynte med blomsterkrans rundt stormlykter i glass. Stormlyktene får du kjøpt billig på Biltema. I hvert av disse settes et kubbelys. Rundt glasslykten lages en blomsterkrans som du kan lage selv med litt oasis/kvister/blomster/perlebånd o.l. Blomster skal vi kjøpe billig hos torgmannen i byen. Gir han en pris på hva jeg vil bruke, og finner hvilke blomster vi skal bestille ut i fra dette. Håper detter var til noe inspirasjon i alle fall.

Skrevet

Tips!

I fare for å sitte igjen med en haug med glassvaser eller stormlykter, så kan dette bli kjempe fine gaver til gode hjelpere som f.eks. gaveutpakkere, mødre, barnevakter, eller andre som gir den en ekstra hånd den dagen.

Skrevet

Hei!

Jeg har fått laserskjært vårt monogram på sølvfolie - som jeg har klistret på den ene siden av telysholderen (typisk monogram, i en font som heter edwardian script - vedig elegant)

Så gjør jeg på samme måte med hver enkelt gjests navn til andre siden av glasset - men i en mye enklere font (Myriad).

Det blir skikkelig lekkert! Meget fornøyd :)

Skrevet

Det var ingen dum idè å gi vasene i gave etterpå. Jeg skal kjøpe vaser på IKEA for 15 kroner stykke, og det blir en del av dem til slutt.

Skal ha blomster i mørk rosa, lys rosa og hvit + Martha liljer. Først tar jeg glass-steiner i bunnen på vasen, deretter blomstene med litt lime grønne blader, og så skal jeg surre hvit/rosa bånd rundt midt på vasene...Tror det kan bli veldig fint. Ellers skal vi ha hvite duker, hvite lys, rosa og hvite love hearts + blomstervasene. Syntes ikke det skal være for mye pynt heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...