firemerkersmør Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Vi har natt kl 12-06. Tassen våkner nå kl 05, og får ikke pupp. Jeg bysser og stryker for at han skal sovne igjen, men holder seg våken til 06, og da kan han jo få pupp. Synes likevel dette blir litt feil sigaler. Han kan jo ikke klokka, og tror vel at han skriker seg til å få pupp. Hva gjør dere andre?
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Jeg vet ikke hvor gammel babyen din er jeg, men her har jeg blitt veldig treg med å ta henne opp. Sånn at etter 5min med litt sutring så sovner hun igjen. For bare en uke siden våknet hun 4-5 ganger om natta, og nå er vi nede i en. Hadde aldri trodd at hun kom til å sovne igjen om jeg ikke kom inn, har alltid vært der med en gang hun våknet. Før småvåknet hun mye på kveldene også, nå sover hun så mye roligere. Så jeg ville ikke tatt han opp, lytt til skrikingen eller sutringen og ta det på magefølelsen. Er ikke for generell skrikekur, men jeg synes man må ta det på magefølelsen og føle hva som er riktig for deg og din baby.
sweetbabyboy 2006 + 1 til? Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 For oss starter morgenen kl. 06.00. Våkner han før dette går en av oss inn til ham og sier rolig at nå er det natt, og nå må vi sove. Går så ut igjen. Noen ganger har han sovnet igjen, andre ganger babler han til vi står opp. Han har også begynt å gråte noen ganger. Venter da litt før jeg går inn igjen og gjentar de samme ordene. Blir ikke værende der inne, for synes han bare blir mer lei seg av det. Dersom han ikke sovner igjen markeres morgenen med at vi rett og slett står opp kl. 06.00, og han får første puppen selvom de ikke kan klokken så forstår de tegninga etterhvert dersom det samme skjer hver morgen. Han vil nok sove lenger enn til 5 etterhvert også, så da er jo problem solved Bare vær konsekvent.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå