Gå til innhold

Noen som har prøvd andebryst??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, er så usikker på menyen til bryllupet... Har kjempelyst å prøve andebryst, men er så redd for at det kan bli for tørt... Cateringfirmaet hadde ikkje mulighet til å lage så små porsjoner at me kunne prøvesmake, så det blir jo berre å ta et valg og håpe på det beste...

Noen som har fått servert andebryst i bryllup eller i andre anledninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke fått det servert..

 

Men vi skal ha det i vårt bryllup... hehe kanskje litt lite hjelp... Men er veldig godt :D

Skrevet

Andebryst er nydelig hvis det er godt tilbredt! And er en fet fugl, så det blir nok ikke for tørt. Jeg hadde gått for det, jeg :-)

Skrevet

Det blir jo ikke tørt hvis du får det servert med fløte/pepper/viltsaus og andre godsaker :)

 

Skrevet

Spiste andebryst da vi og forlverne var ute å spiste middag. Synes ikke det var så godt at man bør betale noe ekstra for det. Kan jo hende at kokkene ikke var noe flinke, men jeg synes det var litt tørt. Høres mye finere ut enn det faktisk er. Det er i alle fall min mening.

Skrevet

Takk for svar!! Eg er redd for at det er ein utfordring å få det passe saftig ja... Men det står at det er saus og urtestuede poteter til, så det hjelper jo :)

Trur jammen eg skal prøve å overbevise min kommende, er i grunn han som er mest skeptisk... Eg vil iallefall ha noe anna enn den heilt tradisjonelle oksesteiken :)

 

Skrevet

Jeg har spist masse andebryst, for her jeg bor i Ungarn er det en vanlig rett. Andebryst er IKKE tørt! :) Det er en fet fugl med saftig og godt kjøtt, kanskje litt som rype? Jeg synes det er best med en litt søt/syrlig smak til, slik som plummesaus eller rødkål. :) Lykke til med valget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...