VinterSol+2 Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Huff, jeg har hatt så mye mareritt den siste tiden, sånne som en våkner skrikende av med høy puls, at nå var jeg så trøtt.. da er det godt å være student.. i stedenfor å gå på forelesninger i dag, holder jeg meg altså under dyna. skal prøve å lese innholdet i forelesningen herfra, samt ta igjen litt lesing.. merkelig hvor mye morsommere det er å kjenne etter babyspark enn å lese!! Tror det er godt jeg holdt meg hjemme, for hele kroppen er utslitt kjenner jeg, magen krangler og knærne krangler,, godt med en hviledag! Hvordan ser dagsplanene ut for dere andre da?
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 jeg har også masse mareritt om dagen.. og mange rare drømmer.. idag skal jeg bare ta det rolig. samboeren jobber sent og jeg er sykemeldt så dette blir en rolig og kanskje litt kjedelig dag!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Mest lyst til å legge meg, sovet veldig dårlig i natt, ikke noen grunn. men så var jeg så smart at jeg ringte noen som måtte ringe meg tilbake og da mp jeg vente på den tlf...og gudene vet når det skjer... (ikke noen kjente altså) Sambo er på jobb og lillemann hos dagmamma, så jeg har masse alenetid... Sove, sove, sove, sove, sove, sove, sove, sove, sove.....................
så gla' Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 I dag skal jeg inn på sykehuset for å sjekke livmorhals og munn. Hadde sterke kynnere for noen dager siden, og på sykehuset konstanterte de at mormunn var veldig kort (23mm) og at den hadde begynt å åpne seg innenifra. I dag skal de vurdere om de skal sette på en sånn ring rundt mormunn. Har heldigvis ikke hatt flere vonde kynnere, men har også tatt det fullstendig med ro i disse dagene. Er bekymret og redd, er jo bare 15+4 . Skal ikke på sykehuset før kl 14. Blir nok en lang dag
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 har fri fra arbeid idag...har fått meg en sunn og god frokost no,sku egentlig vært ute å gått en tur,men legg me heller på sofaen å ser en film i og svipper innom bim av og til :-) drømte også i natt,drømte at i får tvillinger og at det var jenter....
VinterSol+2 Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. februar 2007 så gla' : hm, må du sjekkes for kynnere? jeg har hatt noen runder med kynnere som har vart hele kvelder,men trodde det var helt normalt når en stresset litt jeg? Har du skikkelig vonde kynnere da, eller? solfrøken; da er vi to.. når jeg får dempet verste BIMabstinensene og en i klassen sender meg tema for dagens forelesning, så skal jeg sove jeg og! Og lese da.. men får vel forhåpentligvis tid til begge deler. oi.. og kanskje jeg skal tillate meg den luksusen å se på en film i senga.. det gjør jeg egentlig bare hvis jeg er sengeliggende syk.. hehe men ingen mann hjemme her i gården som kan dra meg i nakken! hehe
så gla' Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 Kynnere skal ikke være vonde, så vet ikke om det jeg hadde kan kalles kynnere. Men, de var i hvertfall veldig vonde, både nederst i magen og bak i ryggen. Minnet veldig om rier. Hadde jeg vært i nærheten av termin ville jeg jublet og sagt jeg var i fødsel. Har to barn fra før.
9nah Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 er jeg den eneste som jobber hver dag? jeg sitter nemlig på jobb. helt greit det. formen er fin, tulla sparker i magen etter en varm kopp sjokolade:-)
VinterSol+2 Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. februar 2007 hm. jeg studerer jo fulltid da, så er normalt på høgskolen fra 08-16.30, samt at jeg jobber i helgene.. vil jo si at jeg da jobber hver dag.. -men det gode med å være student er at du kan se det an litt da, styre en del dager litt selv:) Som regel går det helt fint å ha travle dager, selv med mye skole og en (to) forholdsvis tung(e) jobb(er), men tror jeg overdrev litt i går,samt at jeg har sovet dårlig i det siste. Da kan jeg ta en dag fri uten at det går utover noen (andre enn meg selv da, som må ta igjen det tapte her hjemmefra:) Hva jobber du med da 9nah? Forskjell på jobber og, jeg har jobbet med mye forskjellig, men jeg må inrømme at jeg er glad jeg ikke jobber så mye med stell lenger nå som jeg er gravid. Men gode gamle kontorjobben min skulle nok gått helt fint! (bortsett fra at å jobbe i mannsdominert miljø er veldig snodig når man går gravid da. hehe)
tina 79:) Skrevet 7. februar 2007 #10 Skrevet 7. februar 2007 Jeg er også student, og har heldigvis forelesningsfri i dag siden jeg ligger på sofaen og er potte forkjøla. Var hjemme fra forelesning i går også, men professoren var syk, så den ble avlyst. Egentlig har jeg mest lyst til å holde meg hjemme til influensaepidemien har gått over. Er livredd for å få influensa jeg. Så i dag blir det selvpleie på sofaen, med en liten tur ut i butikken for å kjøpe mer kleenex!
9nah Skrevet 7. februar 2007 #11 Skrevet 7. februar 2007 hei vintersol jeg har en veldig lite stressende kontorjobb selv, så heldig sånn sett. jobber i staten:-) fått litt vondt i korsryggen og halebenet de siste par ukene, men har fått et par puter av ergoterapeuten på jobben som avlaster og støtter opp om, så det hjelper bra. er ellers treningsinstruktør i styrke og håper å kunne fortsette med det så lenge som mulig. tror det virker vel så mye inn på psyken faktisk som fysikken når magen vokser og vokser. måtte holde meg hjemme et par dager rundt uke 16, da jeg sov kjempedårlig og var utrolig sliten, men de siste 3-4 ukene har jeg blitt som et nytt menneske igjen- ingen kvalme, til og med blitt glad i kaffe latte igjen som jeg ikke klarte de første 3 mnd:-) sliter litt med hodepine i ny og ne, men det er også overkommelig. nå koser jeg meg med magen som EEEENDELIG har kommet (poppet ut for halvannen uke siden!)!
VinterSol+2 Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #12 Skrevet 7. februar 2007 hihi, koselig med mage! Syns min nesten har krympet jeg, men hun har det jo helt topp der inne, så da skal jeg ikke klage! stor nok blir den nok uansett. Hmm.. jeg savner faktisk litt det der med kontorjobb. Var hyggelig å komme inn om morgenen, hilse på sjefen, traske ned på kontoret mitt og starte dagen.. og så opp igjen for å hilse på sjefen og lage en ny kopp te, ta noen telefoner, gå i et møte.. ha lunsjpause, nye møter:) hehe Hadde jo verdens hyggeligste arbeidsplass jeg da, jobbet i DNK som prosjektansatt. Lovte meg selv når jeg sluttet at jeg aldri skulle jobbe i tilsvarende institusjon igjen, men det er noe medmiljøet der som er så hyggelig da! Trening er en god ting ja! Jeg trente mye før vi flyttet til dette stakkars lille stedet, men nå har jeg endelig funnet et sted jeg kan drive med svømming og styrke igjen! det skal bli så godt det! Har prøvd å kompensere med å gå turer i nærområdet her da, for å få litt trim, men to timer hurtig gange på glatta var visst for mye i går! Helt merkelig hvordan kroppen forandrer seg! Vanligvis er jeg seig når det gjelder turgåing ol, kan bare gå og gå og gå! Blir fint når vesla er ute, da blir det MeiTai på ryggen og lange fine turer! Topp med sommerbaby!
9nah Skrevet 7. februar 2007 #13 Skrevet 7. februar 2007 ååh, enig! er så glad for sommerbarn selv! deilig å slippe å tenke på å måtte kle på babyen som mye, deilig med lange lyse dager etc!!! vi har jo termin samme dag og venter jente begge to! gleder meg helt sykt! det er din første og?
VinterSol+2 Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #14 Skrevet 7. februar 2007 ja! første! guri som jeg gleder meg. gruegleder meg! hvor skal du føde? haha, fødekonkurranse vettu... men ligner jenta mi på meg vil hun vel helst bestemme selv..hehe sende sms den som føder først; "jeg vant!" hoho
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 7. februar 2007 #15 Skrevet 7. februar 2007 Tja i dag skal jeg igrunn ikke så mye, bare være hjemme å slappe av Ha middagen klar til min kjære kl 16.00, hi hi det er husmora si det tenker jeg...kremt kremt...
Elllis Skrevet 7. februar 2007 #16 Skrevet 7. februar 2007 hei! er forkjøla og hjemme fra jobben. Koser meg med BIM!
baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 7. februar 2007 #17 Skrevet 7. februar 2007 Jeg og drømmer noe helt vannvittig om natten. Har drømt om Kristoffer Joner (!) hver eneste natt siste uken. De sykeste drømmene!!!! Er jo helt utslitt når morningen kommer! Idag er datteren min hjemme pga forkjølelse, pluss at det går influensa i parken. Så vi skal vaske litt hus så gå oss en lang tur og spise lunsj ute. Kose dag
MillaMia Skrevet 7. februar 2007 #18 Skrevet 7. februar 2007 Jeg er hjemme med minsten i dag, har vært det siden fredag. Han har fått lungebetennelse stakkar. Det blir mye tv-titting og spising for min del, ikke stort annet å ta seg til. Han sover jo stort sett hele tiden.
~hope~ i 7.himmel Skrevet 7. februar 2007 #19 Skrevet 7. februar 2007 Hehe.jeg drømmer så rart om nattene jeg og.natt til i går hadde jeg skikkelig mareritt,hadde ingenting med fødsel,graviditet eller barn å gjøre-snodig.å selvfølgelig akkurat denne uka,når samboer har nattevakt og jeg er alene om natta:s natt til idag drømte jeg at jeg fikk verdens skjønneste unge,og følelsene i drømmen var så ekte-elsket den lille over alt i verden,men han/hun var bare rundt 10cm,så jeg var helt hysterisk for besteforeldene drev å puttet bamser og leker i krybba til babyen,og jeg var livredd og forbannet,fordi han var jo så liten,så ingenting skulle til for at lekene,teppet og bamsene havnet over han/hun,og ikke ikk puste. Ellers så skal jeg til helse og sosialsjefen i bygda idag,lurer på hva hun vil..?så jeg må nesten bare løpe nå.måtte bare innom å se hva som var nytt på BIM:p
oktoberjentene;) Skrevet 7. februar 2007 #20 Skrevet 7. februar 2007 ah.. nå har jeg også stått opp.. hehe.. ligger i sengen til 10.30 hver dag.. er sykmeldt og har ingen barn så jeg kan gjøre som jeg vil.. men kjenner at jeg trenger det også... har en liten valp da, så hun krever jo....nei vent litt, hun er verdens snilleste valp, krever nesten ingenting hihi..... så nå skal jeg bare vaske litt klær, ta oppvasken og se om jeg finner noe til middag.. blitt litt husmor i det siste jeg også gitt.. =o) snør som bare det ute akkurat nå.. kos å sitte inne på sofaen med bim...
Piivo Skrevet 7. februar 2007 #21 Skrevet 7. februar 2007 Har spist lang frokost mens jeg leser på Bim, og når jeg klarer å rive meg løs har jeg planer om å rydde unna litt rot så det blir plass til den nye fine kommoden vi har kjøpt til babyen! Kanskje jeg tar en titt på klærne som skal ligge oppi kommoden også ;-) Deretter skal jeg slappe av, kanskje legge meg på sofaen og lukke øynene litt, for jeg kjenner jeg er ganske trøtt i dag. Jeg også drømmer mye for tiden, mareritt og annet. I går drømte jeg at jeg fødte en liten baby, men det var altfor tidlig! Fødselen gikk imidlertid som en drøm (hihi). I natt drømte jeg om Kjell Inge Røkke som hadde fått seg ny kjæreste, en gutt på 18 år, som vi skulle møte for 1.gang........ Tror ikke jeg gidder å tyde den drømmen....... Skal jobbe i kveld! Ha en fin dag!
fox`y Skrevet 7. februar 2007 #22 Skrevet 7. februar 2007 heihei=O) i natt har jeg hatt en bedritten natt,sterke magesmerter,va så vondt at tåra spratt,så har blitt lite søvn...men dagen må no gå alikevell,så i dag blir d husarbeid som vanlig.etter d skal vi ut en tur men d er litt vell kaldtmen men sola skinner så.. så skal vi i svømmehalen,lillemann elsker å svømme han er 19 mnd.. så blir d vell de samme rutinene igjen med middagslaging,aktivitet,kosing,kveldsmat,kveldstell,sofakos og natta... så kan mamma slappe av litt forran tv under et varmt fleespledd og kansje 1 kopp med kakao=O)
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 7. februar 2007 #23 Skrevet 7. februar 2007 God dag! Er flere som er på jobb gitt. Fulltidsjobb med snikbimming, he he!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå