Gå til innhold

Jeg blør...........


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Startet å blø på mandagskveld, bare litt.. Tirsdag var det først bare brunt - men på etter middagen var det rent blod som kom... Vondt i magen har jeg også,- det stikker og kommer i bølger. Blør fortsatt nå på morgenen...(onsdag).. Var til legen i går men hun kunne ikke gi noen sikre svar annet enn at hun skulle ringe på sykehuset å ringe meg opp igjen i dag.... Har ikke blødd noen klumper enda... håper det kan være et godt tegn, men er redd for at ikke dete går bra..............

 

snufs snufs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noe gøy det der, men trenger ikke å bety at det går galt for det.

Har selv blødd i over en uke nå, men alt ser ut til å gå bra allikevel (så liv på UL i går) litt sånn mens lign smerter er jo heller ikke uvanlig.

Krysser fingre for deg!!! klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

det der er ikke noe morsomt - men det kan også gå bra! I mitt første svangerskap (hun er nå 5 år) blødde jeg litt i uke 11. Kom meg på ultralyd og alt var bra likevel. Så ikke engst deg alt for mye, jeg tror det er ganske vanlig at det kommer litt blod i første trimester. Men bra at du har kontaktet lege så slipper du og gå å tenke på det alt for lenge for deg selv. Håper alt går bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. forstår at du er bekymret, men det trenger ikke nødvendigvis å være en SA. Krysser fingrene for at det bare er falsk alarm!! Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...