Gå til innhold

Hurra hurra, bare to måltider i natt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk det, veslejenta fikk mat bare to ganger mellom 21 og 06:) Nå er jeg jo helt hyper her nesten, har ikke sovet så godt på mange år!!

Ha en strålende dag i dag alle sammen, det skal jammen meg jeg ha!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flinke veslemor!!! Ha en strålende og uthvilt dag:)

Skrevet

Drømme... litt misunnelig nå ja... vi hadde det slik inntil for 2 uker siden. I natt var vi oppe i 4 måltider igjen... sukk...

Kos deg med våkendagen din! Måtte det komme flere!

Skrevet

Her og:)) Men fra 19.30 - 05.30 da. Pleier å være rundt 3 timer mellom.

Grattis til oss:)

Skrevet

Ja, det er deilig når en får sove hvert fall noen timer sammenhengende.

Ingeborg har spist hver halvannen time, noen ganger annehver time døgnet rundt siden hun ble født, så nå som hun er straks 6 mnd er det deilig å håpe på nye typer netter.

Håper nettene dine blir bedre igjen snart også:-)

Skrevet

Når jeg er utålmodig med vesla her, så tenker jeg bare på deg Aga!

Skrevet

Hehe, gjør du? Jeg tenkte for et par netter siden at nå gidder jeg ikke mer. Disse ungene får klare seg uten mamma en stund. Var klar for å legge meg inn på et sanatorium i 4 uker, sitte i en deilig stol med rutete pledd over beina og se utover et stille vann mens jeg drakk gin tonic...

Godt var det altså at vesla sov bedre i natt, hun skjønte at nå var det alvor;-)

Hihi, så ikke på nicket ditt før nå. Utrolig vittig!

Skrevet

Ja, tror du er den mest tålmodige personen jeg kjenner. Lenge siden jeg har sett deg nå forresten, skal du på treff tirsdag? tenkte jeg skulle prøve å få det til..

fullammer du enda forresten? hvordan er matplanen din? jeg har kapitulert, og begynt med grønnsaker og grøt.

Skrevet

Her er det fullamming ennå, ja. Skulle gjerne fått i henne noe annet, men snuppa kniper igjen munnen og ser på meg med et anklagende blikk hvis jeg nærmer meg med noe annet enn puppen. Det endrer seg jo, heldigvis.

Skal forsøke meg på treffet, har vært syk i snart halvannen måned og er VELDIG klar for voksenkontakt igjen.

Bra med deg og den nydelige snuppa di?

Skrevet

jaja, hun får vel smaken på mat etterhvert.

ikke greit med vinter og sykdom, sikkert mer sånt med flere barn også? basiller i skytteltrafikk osv..

da satser vi på treff til tirsdaag da:)

her er det bra, hun har blitt så stor så.. til søndag er det dåp, så har litt vasking denne uken.. gleder meg masse. vi skal ha bunad begge to:), og presten holdt et langt foredrag om dåpskjolens rolle, symbolikken i det hvite, og den altfor lange kjolen. jeg sank bare ned i stolen min og sa ikke noe. så blir spennende å se til søndag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...