Gå til innhold

I natt

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

sovnet min kjære søster fredelig inn.....................

Hun var så fredfull der hun lå, med sine kjære rundt seg...

Hun var oppe i formiddag og dusjet og stelte seg, gikk så og la seg og døset av............Etter mange timer så trakk hun sitt siste åndedrag og det siste jeg sa var Jeg elsker deg søstra mi, verdens beste........så trakk hun pusten for siste gang og sovnet så fredelig inn...............Hun var så vakker der hun lå........................Er så rart å tenke på............alle tre barna var der og vi står sterkt sammen nå..................Føler en enorm takknemlighet for at hun valgte å være akkurat min søster...............den fineste søsteren i hele verden........Nå danser hun med englene og det er fest i himmelen:-)

Takk for alle gode tanker og bønner dere har sendt oss..........nå skal vi begynne på en ny vei, ukjent for oss alle..........men vi er sterke sammen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, kjære deg så trist!! =((

Jeg ønsker deg og dine alt godt framover. Dere høres ut som en flott og sammensveiset familie, og det trengs i en sånn ufattelig sorg.

Sender en kjempevarm klem til deg, av mangel på ord...

Skrevet

Kjære lille venn - så leit. Man venter på det så lenge;måneder - kanskje år, men det er vanskelig å forstå at en dag er den siste. Og når det endelig skjer tror man at man er forberedt; kanskje er man tilogmed litt lettet over at det endelig er slutt - med alle lidelsene og tårene man har grått på forhånd. En stund er man kanskje litt nummen og utenpå seg selv og hele verden, før det går ordentlig opp for en at nå har det skjedd og at det er ugjenkallelig......

Så godt at dere kunne være der, og at slutten ble lett.

Gråter for dere, og kjenner at dette kommer til å bli en litt rar og trist dag for meg også - mange minner som dukker opp.....

Skrevet

Kjære klatten!!!

Fikk klump i magen da jeg så overskriften din. Men du skriver så fint at det blir litt mindre trist å lese. Godt at din kjære søster hadde en hadde en fin tirsdag sammen med dere!

Sender bare en kjempestor klem til deg som jeg vet du deler med dine!

Skrevet

Kjære deg,

sender deg og din familie mine varmeste tanker på denne triste dagen.

klem

Skrevet

Kjære deg! Sender deg alle mine gode og varme tanker Den enkle tittelen på innlegget ditt sa alt.... Du har vært i gjennom en tøff tid og døden kommer alltid uforberedt...uansett om dens nærvær har vært der lenge! Din søster var heldig som hadde deg! Og du er heldig som har hatt ei fantastisk søster!!!! Ta vare på deg selv og dine! Masse gode klemmer!!!!

Skrevet

........

................. en klem ................

....... ...

Skrevet

Har ikke ord i dag, jeg, men har dere i tankene mine og tenner et lys for den vakreste engelens hjemkomst.

Skrevet

Mange mange klemmer fra meg, kjære Klatten...

Jeg satt oppe inatt og mange tanker gikk til deg og dine, gikk og la meg klokka fire og følte en slags ro i kroppen... Tanken slo meg da at alt var over...

Jeg er her for deg, vennen...

Skrevet

Det er ikke mange ord som hjelper akkurat nå....

Det blir en lang vei å gå, men for hver uke blir det litt lettere og prate om det.

Jeg vet sånn nesten hvordan du har det, var ikke søsteren min men pappa..

Dere får holder rundt hverandre og holde om hverandre, det er nesten det eneste som føles godt....

Det er en god ting at hun fikk en rolig død, forhåpentlig uten for mye smerter....

Nei, det er så ufattelig trist og ingenting av det jeg skriver vil hjelpe.

Så jeg sender en stor klem. Og håper at du og dine finner styrke til de neste dagene.

Skrevet

Kjære Attpåklatten!

Ord blir fattige når man har minstet en av sine kjære, men alt dette vet du jo alt om. Din innsikt og din kjærlighet vil vise veien videre, så lenge du gir den tillit.

Sender deg alt av styrke, kjærlighet og energi til å være i smerten tapet vekker. Og minner deg på at lyset og sporene er ikke borte ,selv om det fysiske legemet har gitt opp kampen.

Er her for deg, når som helst det måtte være behov for en venn!

Stor klem

Skrevet

Du skriver så fint Attpåklatten ;-)! Så fint dere er sammen i denne tunge stunden - da er der sterke!

Bønner for dere sendes fortsatt opp ;-)

Mange varme og gode trøsteklemmer fra

Skrevet

Å ,det var trist........... men eg er gla for din del at du fikk vere der når det skjedde............Kontrastene blir så store når slike ting skjer. Lykke til i desse tunge dagane, til dokke alle.Klem fra oss her oppe.

Skrevet

Det var vondt og høre at hun nå er borte...men vil heldigvis leve videre i hjertene deres,virker som dere er en sterk og fin familie som tar godt vare på hverandre!! Lykke til videre...er som en venninne av meg sier,sorg er en ting,savnet noe helt annet. Har deg i tankene!! Stor klem!!

Skrevet

Så trist, så trist. Tenker på deg og dine .

Og sender deg et lite dikt som jeg selv har funnet trøst i i sorg tidligere.

Do not stand at my grave and weep

I am not there; I do not sleep.

I am a thousand winds that blow,

I am the diamond glints on snow,

I am the sun on ripened grain,

I am the gentle autumn rain.

When you awaken in the morning's hush

I am the swift uplifting rush

Of quiet birds in circled flight.

I am the soft stars that shine at night.

Do not stand at my grave and cry,

I am not there; I did not die.

Varme klemmer

Skrevet

Kjære Attpåklatten.

Jeg fikk klump i halsen da jeg så overskriften - huff så leit.

Skal ikke kaste bort masse ord som allikevel ikke sier noe nyttig. Sender heller over en stor virtuell klem som du kan ta frem mange ganger.

Jeg føler med deg

Skrevet

All god energi til deg og dine. Alt lys.

Og måtte englene våke over alle dere som gråter.

Og favne rundt den som har kommet hjem.

.......Så utrolig sterkt..............

Skrevet

Jeg føler en masse, men finner ikke ord for å si det nå....

Så trist å lese, men alikevel så beskriver du det så vakkert. Hun må ha vært helt spesiell, akkurat som deg.

God klem, og masse lykke til videre.

Skrevet

Kjære lille Attpåklatten!

Jeg feller tårer for deg og dine......

Akkurat nå finnes det ikke ord.....

Jeg sender deg mange gode klemmer!

Skrevet

Jeg kjenner jeg blir utrolig trist på deres vegne, men blir også imponert over styrken og samholdet dere viser.

Tusen takk for at du har vært så åpen om den veien dere har gått og skal gå videre. I vår daglige verden er døden i liten grad et tema vi forholder oss til. Du har minnet oss på at det er noe som er uendelig trist og, men som også kan være vakkert og nært. Deres historie minner meg på at man ikke skal ta ting for gitt og at i det store bildet er de daglige frustrasjonene kansje ikke så viktige allikevel.

Lykke til på ferden videre. Jeg er sikker på at det blir vondt og vanskelig, men jeg er også sikker på at dere kommer til å ta vare på hverandre i tiden som kommer. Håper også dere ber om hjelp fra dem som står på siden og at dere tillater dere selv å ikke være sterke og samlete hele tiden.

Skrevet

Kjære, kjære Klatten! Sender bare en kjempestor klem! Du vet hvor du får tak i meg når du trenger det!

Skrevet

Kjære Klatten. Takk for at du vill dele dette med oss. Du vet hvor du finner oss. Vi er her... for deg....

Klem

Skrevet

Du setter så fine ord på det. Det må være fint å få være sammen i en sånn stund. Kondolerer Attpåklatten :-)

Sender varme tanker :-)

Skrevet

Kjære Attpåklatten!

Så skjedde det dere har visst ville komme. Livet har vist seg fra sin mest ubarmhjertige side, idet et kjært familiemedlem har trukket sitt siste åndedrag altfor tidlig. Takk for at du er den du er, og for at du har delt gleder og sorger med oss her inne den tiden søsteren din har vært syk. Du er så flink til å sette ord på ting. Du har hatt verdens beste søster, men det har også søsteren din hatt i deg. Det var fint at dere fikk være sammen med henne da hun måtte gi tapt for sykdommen. Sorg er tungt å bære, men som du sier, dere er sterke sammen. Og i hjertene deres vil søsteren din leve videre.

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...