Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Er passe fortvila nå... Vi hadde sex i kveld, og kondomet sprakk... Småtten er 4 mnd gammel, og jeg kan virkelig ikke bli gravid igjen nå, sliter fortsatt med bekkenløsningen og økonomisk blir det også veldig vanskelig om jeg skal gå nesten rett over i ny permisjon. Angrepillen tenkte jeg først. Men jeg ammer jo. Er det noen som har greie på hvor lang tid man må vente med å amme etter å ha tatt pillen? Holder det evt. å pumpe ut ett måltid og kaste? Sannsynligvis blir jeg ikke gravid. Mensen har jeg bare hatt en gang etter fødsel (6 uker etter), og siden har jeg ikke sett snurten av den. Og jeg fullammer jo. Men vil ikke ta sjansen, så bør nok ta angrepillen.
*toppris* Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 den pillen inneholder jo veldig mye rart.. ville spurt på apoteket, hos hs eller legen for å være helt sikker.... her inne vil du nok få mange blandede svar.... lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Takk for svar melkemor:-) Ja, får spørre på apoteket...
*toppris* Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 lykke til:) går sikkert bra, men er safest å spør....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå