Ravna Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Har fått tilbud om å kjøpe et slikt (til qk-tang). Er det noen som kjenner til det, eller har en link til et sted der jeg kan se det?
snuppelure 74 Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Hvis du går på www.quickcuts.com så finner du alle quick cuts produkter der Hva har du fått tilbud om å måtte betale da ?
Ravna Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2007 Tusen takk for den, skal ta meg en titt. Har ikke fått noen pris enda. Hva er vanlig for et brukt alfabet?
snuppelure 74 Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 ville ikke gitt mere enn 300 får det brukt i hvertfall, for jeg har sett tang med det alfabetet til 669,- nytt på nettet i norsk nettbutikk
Trollet73 Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 Stiletto - er ikke det skinni mini da? Kjempefint alfabet, men veldig små bokstaver. Full pris nytt tror jeg ligger på ca 500,-. Du får selv avgjøre hva du synes det er verdt brukt. Men slike dies kan jo nesten være "evigvarende" ved riktig bruk da.
snuppelure 74 Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 Jeg beklager, men jeg skrev feil i går jeg stilleto følger ikke med tanga...må kjøpes utenom... men jeg hadde uansett ikke gitt mere enn 300 for det brukt tror jeg, kanskje 350
dr@gen Skrevet 7. februar 2007 #9 Skrevet 7. februar 2007 Jeg kjøpte tanga mi med stilleto alfabetet. Det er enkelte butikker som fortsatt selger tanga med det alfabetet. Har sikkert hatt tanga på lager når den nye pakken kom ut. Jeg synes det høres mye ut med 300 kr for et brukt skinnimini alfabet.
snuppelure 74 Skrevet 7. februar 2007 #10 Skrevet 7. februar 2007 Ja ok da var jeg ikke helt på bærtur alikevel da.... Fant nemlig ikke igjen den tanga med det alfabetet... Ja kan hende 300 er mye men jeg ville nok i hvertfall ikke gitt mere.... Men det skal jo holde livet ut så det er desverre ikke så billig å kjøpe brukt heller
Ravna Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 7. februar 2007 Har fått tilbud om å kjøpe det for 300 kr. Synes det er grei pris for et helt alfabet, men tror ikke jeg vil ha det dersom bokstavene er bittesmå. Må høre med selger.
snuppelure 74 Skrevet 9. februar 2007 #12 Skrevet 9. februar 2007 http://www.quickutz.com/alphabets.asp?CartId=&Show=alphas&selProduct=Stiletto&FSCat=159 Her ser du alfabetet det er jo et lite alfabet, men det er jo et fint et da Jeg hadde bet 300 for det jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå