Gå til innhold

Stilleto alfabet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått tilbud om å kjøpe et slikt (til qk-tang). Er det noen som kjenner til det, eller har en link til et sted der jeg kan se det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du går på www.quickcuts.com så finner du alle quick cuts produkter der :)

Hva har du fått tilbud om å måtte betale da ?

Skrevet

feil skrevet :(

www.quickutz.com

Skrevet

Tusen takk for den, skal ta meg en titt. Har ikke fått noen pris enda. Hva er vanlig for et brukt alfabet?

Skrevet

ville ikke gitt mere enn 300 får det brukt i hvertfall, for jeg har sett tang med det alfabetet til 669,- nytt på nettet i norsk nettbutikk :)

Skrevet

Stiletto - er ikke det skinni mini da? Kjempefint alfabet, men veldig små bokstaver. Full pris nytt tror jeg ligger på ca 500,-. Du får selv avgjøre hva du synes det er verdt brukt. Men slike dies kan jo nesten være "evigvarende" ved riktig bruk da.

Skrevet

Jeg beklager, men jeg skrev feil i går jeg :(

stilleto følger ikke med tanga...må kjøpes utenom...

men jeg hadde uansett ikke gitt mere enn 300 for det brukt tror jeg, kanskje 350 ;)

Skrevet

Jeg kjøpte tanga mi med stilleto alfabetet. Det er enkelte butikker som fortsatt selger tanga med det alfabetet. Har sikkert hatt tanga på lager når den nye pakken kom ut.

Jeg synes det høres mye ut med 300 kr for et brukt skinnimini alfabet.

Skrevet

Ja ok da var jeg ikke helt på bærtur alikevel da....

Fant nemlig ikke igjen den tanga med det alfabetet...

Ja kan hende 300 er mye men jeg ville nok i hvertfall ikke gitt mere....

Men det skal jo holde livet ut så det er desverre ikke så billig å kjøpe brukt heller :(

Skrevet

Har fått tilbud om å kjøpe det for 300 kr. Synes det er grei pris for et helt alfabet, men tror ikke jeg vil ha det dersom bokstavene er bittesmå. Må høre med selger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...