Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Hvis man ønsker abort, må jeg kontakte legen min eller sykehuset? Huff, tror kanskje jeg er jeg er gravid og fikk baby for bare 3 mnd siden, kan ikke få et barn til allerde...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Enig med anonym over, stakkars baby! Fastlegen din må du kontakte!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 hvilken baby er det syndt på ? den på tre mnd eller den som ikke er født? sistnevnte har ingen begrep om hvorvidt den er laget eller ikke, så den er det vel neppe særlig syndt på...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 abort er et følsomt tema her inne ja..Sterke meninger ute å går.. Du må kontakte fastlegen ja,og bli henvist videre!Og husk at det er opp til deg hva du velger å gjøre-ingen andre som har noe med hva du velger-ditt valg!!!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Det går an å kontakte sykehuset direkte og. En må ikke gå via fastlegen.
trebarnsmamma? Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 Tenk nøye gjennom valget du tar. Søsteren min ble til bare tre måneder etter at broren min var født - og det gikk så fint! Tenk deg godt om bare, og lykke til hva enn du måtte velge.
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 6. februar 2007 #8 Skrevet 6. februar 2007 du må kontakte fastlegen din, så får du henvisning til sykehuset.
*toppris* Skrevet 6. februar 2007 #9 Skrevet 6. februar 2007 alt må vel gjennom fastlegen ja.. så snakk med han/henne du... får sikkert oxo tilbud om samtale rundt temaet. Lykke til, alt ordner seg, gjør det du selv føler er rett.. Lykke til!
animal Skrevet 6. februar 2007 #10 Skrevet 6. februar 2007 Uff, syns syndt på deg jeg anonyme hovedinnlegger.. For et forferdelig vanskelig valg å ta.. Men hvis man tenker over det så kan det godt hende det er bedre å få dem veldig tett, iforhold til f.eks 1 1/2 år mellom. En annen ting, det er veldig vanlig at man føler seg gravid en kort stund etter fødselen, husker jeg gjorde det selv. Kjente spark og greier, men var ikke det. Lykke til uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå