Gå til innhold

Damer som puler uten prevensjon..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Damer som puler uten prevensjon og blir overrasket over at det kommer barn av slikt må være rimelige dumme.Utrolig teit å høre at damer ikke vet hva de skal gjøre fordi de er gravide uten å ønske det.HALLO!!!Er noen virkelig så lite opplyst om hvordan barn kommer til verden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du ikke noe annet å gjøre??

Skrevet

kommer de ikke med storken da?

:P

Skrevet

De kommer faktisk rekanes på ei spekefjøl =0)

Det sa morfaren min :o)

Skrevet

Trodde babyer ble laga på fabrikk jeg...egen baby fabrikk :)

Skrevet

hihi-den fabrikken ville jeg ha jobba på:-)

Men-hva med menn som puler uten prevensjo da,og skjønner ingenting når det kommer barn??Snakk om å vær ute etter å provosere og da..

Skrevet

trodde det var slik som jomfru maria eg... *sukk* der var den virkeligheten borte ja.. hmhm...

HI, litt feilplassert innlegg eller??? hahaha... kjekt å se du koooser deg med tulliball her inne:)

Skrevet

Hæ???? kan man bli gravid hvis man puler uten prevansjon??? hmmm...det var en tankevekker :-D

Skrevet

Har opplevd at en gutt jeg datet og hadde hatt sex med noen ganger dro av kondomet midveis i akten, jeg hadde ikke oppdaget det om ikke det var for at det kjentes annerledes ut når han skulle inn igjen..:(((! Han kan jo ha gjort det flere ganger også for alt jeg vet, til å begynne med var det nemlig mye fyllesex...Hadde jeg blitt gravid hadde nok det vært helt rart ja...ehh!??

Skrevet

Hi hi hi en dårlig dag?

Skrevet

Hehe, om han tok av kondomen hadde vel du merket det når det rant "gugge" (les:sæd) utav deg når han trakk seg ut etter ejakulasjonen :P ?????

Og man "lekker" jo i noen timer etterpå også. Så du hadde nok sett det i trusa eller på sengetøyet.....

Skrevet

broren min ble kjøpt på supermarkede i dk. ved navn kvikly.

det har altid mamma og pappa sakt. og jeg bare kom, noen år fortidlig.

;p

Skrevet

Småtten her kom i et sardinglass han, gjett om det var oppstandelse ved frokostbordet!!

Skrevet

Supermarkedet? Usj, så overfin din familie er da...Hos oss kjøper vi babyene på Nille!!

;P

Skrevet

Det gjør jeg og, Sweet Amber, og det er jo ingen som helst kvalitetsforskjell på babyene der og på supermarkedet... Tror jeg... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...