Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Hva gir dere i matpakken til barna? Jenta mi kan godt spise skiver og legger av og til ved en gulrot eller en agurkbit. Andre tips?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Jeg putter oppi brødskiver, rundstykker, lunchmuffins(grovt mel, ost, skinke og revet gulrot bl.a), frokostblandig, frukt, yoghurt, pannekaker, osv osv..Gjerne en kormokjeks på bunnen hvis de skal på tur, noen rosiner etc..
Zeus' Mummy Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Soennen min liker god variasjon. Han faar broedskive eller rundstykke eller pita broed med fyll f.eks. salat og skinke med dressing. Han faar ogsa druer, gulrot,eple o.l. en ostebit, yoghurt, av og til en frokost blanding bit (cereal bar) rosiner m/ yoghurt trekk, bitte smaa snack poelser, quiche og en kartong med sugerroer, feks appelsin juice eller eple juice
allergibarn Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 de har jo frukt og youghurt pause på ettermiddagen, så det bruker vi ikke så ofte i matboksen - men vi legger gjerne oppi - agurkskiver - babygulrøtter - småpølser - kjøttboller - cherry tomater - paprika - tørket aprikos - riskaker bruker ulike brød etc.
cielo *to barns mamma* Skrevet 20. februar 2007 #5 Skrevet 20. februar 2007 Her var det mye godt :-D Noe som ikke er nevnt som jeg ofte legger ved er hardkokte egg og lomper/lefser med ulike pålegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå