Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Jeg skulle ønske gutten min ville bruke smokk! "alle andre" bare stapper inn proppen så er det stille jo...... Buhu, jeg vil også ha det lettvint!!!! Hva skal jeg gjøre?
LisaColli Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 du slipper styret med avvenning da ;P har ikke noen råd jeg, jenta mi spytter den også ut.. kanskje prøve flere typer?
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 mathias ville ha smokk men klarte ikke helt å ta den me en gang.. da va det ut å inn .. ut å inn flere gang før han klart .. eller skjønte han sku sutte på den!!! men nu går det på første forsøk da!! he he!! bare litt trening som sku t !
Henrik's mamma Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Kjenner meg godt igjen. Gutten min vil heller ikke bruke smokk, tror jeg har investert i de fleste typene. Prøver litt hver dag. Nå har jeg gitt han en koseklut og det liker han godt. Lykke til videre med smokken !
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Gammelt råd er å dyppe den i litt sukkervann de første gangene om man plages med å få de til å ta den...D funker som regel har jeg fått inntrykk av.Men har aldri hatt det problemet;)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Får vel kjeft og pes nå, men jeg dyppa den i sukkervann de første dagene :-)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 Nuk- smokken er den eneste som godtas her! Prøvd den?
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 Ingen råd. Tulla vår spytter de ut like raskt som hun får de inn. En hs mente man kunne lære alle babyer å bruke smukk, jeg tror hun tar feil hi hi. Har prøvd mange smukker, holdt den inne med mer men nei hun grynter på nesa så spytter hun den så langt hun får den =0).
mai mammaen til to Skrevet 7. februar 2007 #9 Skrevet 7. februar 2007 jeg har prøvd mange forskjellige og... men har gitt opp... hun er 9 mnd no... men i går kjøpte eg en smokk for hun er så opptatt av andre sine smokker..men hun bare leker med den..sutter litt og tar den inn og ut.. hun tygger på den osv... så ingen gode råd her
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #10 Skrevet 7. februar 2007 Hvorfor VIL du ha en baby som ser dum ut? Jeg har aldri gitt min baby smokk og er sjeleglad for det. Slitsomt med avvenning uansett, kjipt når de mister den i løpet av natten og du må opp å gi den til han, dumt for tenner...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #11 Skrevet 7. februar 2007 Jeg synes ikke noe om smokk jeg, babyens måte å kommunisere på er jo nettopp at de sier fra ved skrik og lyder. Så når det er noe de trenger eller skal fortelle så stapper noen inn en smokk, hva forteller det dem da? Jeg vet det er satt på spissen og at det ofte er en kos for dem også og ikke bare en av-knapp for oss egoistiske voksne. Mine små har aldri hatt smokk, har aldri sett behovet for det heller. Og gud å deilig å slippe det gnålet etter den om den er vekk, om de mister den og ikke minst å måtte venne av med den. Og enig med hun over, det ser jo bare dumt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå