Gå til innhold

Noen som har stemor inne i bildet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg GRUER meg til den dagen kommer.

Hvordan er det hos dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis far hadde vært i bildet her,måtte jeg forholdt meg til det-er helt greit at jeg slipper den biten hvertfall..For det gruer jeg meg til og!!!Har ei vennine som er stemor,hun har et godt forhold til moren til barna-men jeg vet at jeg hadde hett problemer ja hvis hun var stemor til mine barn...Blander seg litt for mye,tar litt for mye styring syns jeg!Jag hadde ikke akseptert at en utenfra kom og visste best når det gjaldt mine barn!Samme hvilken utdannelse denne personen måtte hatt..

Skrevet

Ja faren har fått seg ny samboer og venter et barn i april. Syns det er ganske greit selv om vi ikke er enige i alt. De gjør som best de kan og vesla liker seg som regel de helgene hun er hos de. Tror det hadde vært verre om de bodde nærmere og hadde mer med henne å gjøre.

Skrevet

Faren til min hadde mange nye kjærester og samboere en periode, før han ble sammen med ho som han bor sammen med nå. Med hans fortid som utgangspunkt har jeg såvisst ikke noe godt forhold til det, og jeg har heller aldri møtt denne dama. Men ho er visstnok ganske ung, og i følge min datter ser ho ut som blanding mellom ku og kanin (forklaring: utstående tenner og ikke akkurat så liten). Så det gjorde jo litt godt for min egen selvtillit da... Men uansett, de har bodd sammen et år nå, men jeg regner med ho finner ut hvordan han er snart og forlater ham. Enten det, ellers så elsker ho virkelig å gjøre husarbeid! Som stemor til min datter liker jeg henne ikke, men som sambo til min eks synes jeg synd på henne... Så jeg føler meg vel litt dratt i begge retninger, for jeg unner faktisk ingen et liv samen med den mannen...

Skrevet

Dattera mi har stemor..Noe jeg ikke alltid har likt bestandig.

Men ting er mye lettere nå. Ble litt lettere å takle etter hun og pappaen fikk sitt felles barn sammen. Føler ikke da lengre at stemor streber etter å være "mamma" for MIN unge! Samtidig som hun prioriterer mitt barn også.

Syns det fungerer greit...For meg er det en trygghet med en ekstra omsorgsperson når snuppa er på samvær hos pappan sin.

Dess flere folk hun har som er glad i henne, dess bedre mener jeg hun får det:)

 

Ingen, INGEN tar vår plass i barnas hjerter uansett! Glem aldri det!;)

 

Skrevet

Jeg gruet meg noe ekstremt til den dagen jeg fikk høre at X'n hadde ny dame.. Og så kom den dagen.. Njaaaa Skeptisk runget høyt inni hodet.. Min største frykt var at han skulle finne et eller annet trailer trash...

 

Men dama viste seg til å være grei hun:) Selv om hun kanskje ikke hadde utseendet med seg, så var hun ikke noe mareritt stemor, som man hører om i eventyrbøkene:)

 

Nå krysser jeg bare fingrene for at det holder seg fordi jeg merker at vesla har allerede blitt småglad i henne.)

 

Og alt dette til tross for at jeg faktisk er enda single!!!Totalt overrasket at jeg ikke er ei supersjalu megge:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...