Gå til innhold

Prosjekt - gave til jubilanten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ganske rart å være den som har minst omgang med egen familie og slekt, som ender opp med å ta mest ansvar for feiringen av svigerfar til helgen...

Det var jeg som tok initiativ til felles fotografering av alle 8 barnebarna, og foreslo å forstørre et bilde og får det rammet inn...søskene til phantom-mannen var motvillige, men da det var gjort, og de så resultatet har de bestilt samme til seg selv også.

Jeg har fått super hjelp av Dritgrei, som har laget sang til Bestefar. Og den sangen overgår det meste. Og den er fra alle 8 barnebarn.

Jeg har malt bakrunnen på et stort lerret som våre fire unger skal sette avtrykkene sine på, og ordnet med innramming av dette.

Så har jeg overtalt phantom-mannen til å holde en tale til sin far. Ingen av de andre barna vil gjøre det, og han synes det er ok å snakke på vegne av dem alle tre.

Hva gjør de? Jo, de har bestemt seg for en sang og en gave, men først nå har det slått dem at det er rart om ikke alle tre er med...samt at gaven de har kjøpt visstnok ble såpass dyr at de trengte enda en til å "spytte" i...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først meg selv, og så meg selv, og så meg selv en gang til - og så min neste, hvis det er til mitt eget beste.....

Mannen min pleier av og til å si dette om mennesker som bare ser sin egen sfære:" Ethvert menneske er hele tiden like i nærheten av seg selv!"

Og hvis man hele tiden legger til rette for dem, tror de vel at det skal være sånn også.... Syns de ikke det er litt pinlig når det går opp for dem hva som gjøres av forberedelser uten at de løfter en finger eller kommer med innspill - og så på toppen av det hele ikke tenker på å "regne med" tredjemann?

Du er jammen et unikum hvis - jeg hadde sønner, ville jeg ha ønsket mneg en svigerdatter som deg! Jeg tar av meg hatten for deg! c",)

Skrevet

OK, frem med rødblyanten jenter - hvor er feilen i siste avsnitt....?

Skrevet

Hint: Har med tankestreken å gjøre...............................

Skrevet

Phantomet, jeg må bare få si at du er kjempeflink og -snill som tar initiativ og ansvar!!

Det er dessverre mange som ikke verdsetter den innsatsen. De samme folka aner heller ikke hvor mye jobb det er å ordne, koordinere og finne på hyggelige ting ("..... så enkelt for deg som er så kreativ...")

Håper du klarer å heve deg over dem og vite inni deg at det er myyyye verd, det du gjør! Gleder du deg ikke til svigers reaksjon når han får se bildet og lerretet?

Klem fra

Skrevet

Kjære Phantomet vennen...

La oss være glad for at noen av oss leder an....

og noen bare dilter etter så vidt..... ;-)))

Som sagt før, de vet ikke bedre stakkars....

Uansett hev deg over det, for de kommer sikkert aldri til å forandre seg, dessverre...

Stooooooooooooooooor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...