Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Hyppig bruk av våtservietter og andre stelleprodukter fra skumle produsenter som pampers og natusan Forer mini med grøtpulver fra nestle, isteden for å lage økologisk grøt på hirseflak til 200 kroner kiloen Gir minsten middagsglass fra slemme nestle, istedet for å koke poteter og kjøttbiter i timesvis for å få en liten desiliter middag Sutter på smokken istedet for å steriliere den i to timer Gir babyen smokk for å "redde situasjonen" Vasker babytøy sammen med voksentøy- og med parfymert vaskepulver, istedet for naturlig gallesåpe fra helsekosten Lar babyen smake på forbudte ting som syltetøy, snop osv Setter babyen oppi babybjørnselen, i stedet for å kjøpe et langt tøystykke man trenger tre års utdanning for å vikle seg inn i. Setter babyen foran tv en liten stund for å underholde den mens man selv får gjort litt i huset Barnet vokser likevel på mirakuløst vis opp, uten varige men!
Murmeline Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Haha... jeg kvalifiserer på de fleste punkter:)
sajam Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 OIOIOI!!!!!! Da må jeg være en skikkelig fæling jeg da )
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Dette holder da ikke dette er jo bare småtteri! Du må enten ta opp ungen før den begynner å gråte eller bare la den ligge der og hyle. Du må ha vært på byen etter at poden kom til verden. Og drukket! (evt fest, drukket hjemme etc) Du må ha hatt barnevakt over natten (annen enn pappaen) Du bør helst røyke/ha røyka, men det er ikke et krav. Du må ha vært ute av huset uten ungen mens ungen har vært alene. (henta posten etc, evt ute av bilen mens ungen har sittet igjen) osv osv osv... Og sånn siden du er anonym, du har da INGENTING med å komme og sette kriterier for å være monstermamma, vi har egen tråd og hvem som helst som ikke er perfekt som mamma får være med der!
Bølle&Frøet Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 Jaaaa.... jeg er monstermamma. Men er ganske snill fordet om!
Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 6. februar 2007 #8 Skrevet 6. februar 2007 hehe, ja da er jeg monstermamma- selv om jeg egentlig kaller det å være menneske .. hihi
♥sjiga♥ Skrevet 6. februar 2007 #9 Skrevet 6. februar 2007 oooooooh du glemte en viktig en. trave shopping senter etter shopping senter i timesvis med babyen. får stadig høre at det er fy fy her jeg bor. (man skal holde seg hjemme og gå turer hver dag. og så skal man jo være perfekt husmor ol.)
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 6. februar 2007 #10 Skrevet 6. februar 2007 hahahhaha.. da e æ å kommet i klubben!!
sveits Skrevet 6. februar 2007 #11 Skrevet 6. februar 2007 Kan jeg være med selv om jeg ikke røyker eller drikker??? Men jeg henter jenteungen in bh (over gaten) mens minsten sover hjemme. Da får jeg vel bonuspoeng eller??
Sofine Skrevet 6. februar 2007 #12 Skrevet 6. februar 2007 Jepp, der har du meg!!!:-) Monster de luxe!!! Og attpåtill føler jeg at jeg er heeeeelt perfekt mor!!! Hm, merkelig rart. he he:-)
selfangerkjerringa Skrevet 6. februar 2007 #13 Skrevet 6. februar 2007 passer på rundt halvparten - da er jeg vel semi-monstruøs?
*toppris* Skrevet 7. februar 2007 #14 Skrevet 7. februar 2007 uff så mange monstre det er her inne da.. men sant d tillab... ikke alle får joine... ikke de anonyme... det går jo bare ikke for de kan jo rett og slett være hvem som helst.. fyfy..
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 7. februar 2007 #15 Skrevet 7. februar 2007 Oj, da er nok jeg monstermamma med stor M!
Frk. Hattifnatt Skrevet 7. februar 2007 #16 Skrevet 7. februar 2007 Jeg er en skikkelig monstermamma! Men dere har glemt alle de som sender barna sine i barnehage før de er 3 år;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå