Gå til innhold

11 oktober her ! sånn ca....


British 06.10.07 og 23.11.09

Anbefalte innlegg

Har nå funnet ut at jeg er gravid og har termin ca 11 okt. Skummelt og spennende på en gang dette....:) men det skal nok bli gøy ! Hadde en positiv test nyttårsaften også men det mensen startet for fullt 2 dager etter.... men å ble det full klaff allerede neste gang !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med graviditeten..... vi får bare krysse fingerene :). Har termin ca 10 okt. og mer nervøs enn forrige gang.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har jo en idé om hva som skal skje, men selv om jeg ikke er kommet langt merker jeg allerde at dette blir anderledes enn forrige.... har to venninner som fikk sin første i november og en som skal ha i mars og jeg har gått og går å sier at alt går så fint osv.......men så har jeg havnet der selv.... og føler meg ikke akkruat klok ;) Så alt går nok så fint.. he he vel kvinner har født til alle tider så vi klarer det vel vi også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg venter også 11. oktober, på bursdagen til kjæresten min! :) Tok testen først i går, men hadde ant noe i noen uker. Dette er skummelt, ikke planlagt, men også veldig fint. Jeg har en fantastisk kjæreste som nok er ganske forvirret han og, men vi er også veldig glade for et uplanlagt under! Vi bor ikke sammen, så det er litt vanskelig, men planene for det var allerede klare, så nå tror jeg bare de fremskyndes litt..

 

Fikk min første kvalmemorgen/formiddag i dag. Sitter på jobb, i en resepsjon og prøver å være hyggelig. Ikke så lett. Nå må jeg finne ut masse ting om kosthold og vitaminer og ting og tang.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...