*hønepøne* Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Er det noen som har erfaring med regntøyet fra Spar Kjøp? Eller H&M? Dette er jo mye billigere enn andre steder jeg har sett, men er det bra?
*Magic* Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 I testen som Tv 2 Hjelper deg har gjort, så kom den på andre plass. Kappahl kom best ut, og begge disse er rimelige dresser. Du kan jo se selv her: http://pub.tv2.no/nettavisen/hjelperdeg/article448382.ece
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Det var rart at den testen på den linken skriver at den er i sammarbeid med Foreldre og Barn siden testen i Foreldre og Barn har Reflex sitt regntøy på førsteplass og en annen test(http://forbrukerportalen.no/filearchive/regntoytest.pdf) skriver at KappAhl sine kom dårligst ut siden den går opp i limingen. Reflex regntøy og er veldig fornøyd med det.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 En del av teksten datt ut. Det skal stå -Jeg har Reflex regntøy og er veldig fornøyd med det.
Monstermamma Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Jeg har også Reflex regntøy, fornøyd med det, og det er heller ikke dyrt (husker ikke hva vi betalte). Storesøs bruker nå Leketøy sitt på andre året, fungerer det også!
*jaja* Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 Holder også en knapp på Reflex sitt regntøy. Koster det ikke rundt 250 for to deler? husker ikke helt..
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 6. februar 2007 #8 Skrevet 6. februar 2007 HM sitt er helt supert det, mykt og bevegelig- og vanntett. Tror de vant en test for ett par år siden. Selv om de ikke nådde helt opp i forrige test. Jeg syns det er ett topp regntøy (jobber i bhg), men det er jo ikke like slitesterkt som feks helly hansen. Men om du er ute etter et regntøy som er mykt og bevegelig for barnet så er HM supert, men om det er til en som feks tar mye sklitaklinger i fotball eller lekesloss mye ute så vil det fort bli hull på knærne. Men har aldri opplevd at en toåring har slitt ut regntøyet til HM.
annie-77 Skrevet 7. februar 2007 #9 Skrevet 7. februar 2007 Hei. Tulla på 1,5 år har det fra sparkjøp. Bruker det (den ensfargede plommefargede buksen) i b.hagen og det holder mål hittil. Kosta vel 69 pr del. Ho klatrer jo ikke så mye enda, men krabber innimellom.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #10 Skrevet 7. februar 2007 Reflex e helt klart d beste!alle barnehager skryter av reflex å reima tec!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå