Gå til innhold

cerazette p-piller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som bruker det? Har akkurat begynnt med de og lurer på om mange er plaget med småblødninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd. Har gått på de i 4 mnd nå. og hadde en lang blødning i førsten som varte nesten tre uker. Deretter har det ikke vært noen ting.

Skrevet

Jeg blødde i 6 uker og da orket jeg ikke mer....kanskje det hadde stoppet etter hvert, men jeg ga opp:-)

Skrevet

Samme her, bare at jeg har brukt dem i 3 mndr.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd! Har brukt de i over 4 mnd og har verken hatt blødninger eller andre bivirkninger.

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd!:) Jeg hadde ikke en eneste blødning på 8 mnd,så en liten en på 4 dager. Så hvis det fortsetter slik skal jeg ikke klage;) Har ikke hatt noen mellom blødninger heller.

Skrevet

Gikk på dem i 3 mnd, blødde ikke, men fikk etterhvert en del av de andre bivirkningene.. så jeg slutta like godt på dem.

Skrevet

gikk på dem en stund .. hadde bare en ukes blødning.. men slutta da jeg ble hormonbombe og gikk opp i vekt.. fikk masse vann i kroppen og kviser.. ble borte da jeg slutta:)

Skrevet

Jeg har også nettopp begynt på disse, er det slik at dere mister mensen? Når dere skriver at dere ikke har hatt blødninger på flere mnd osv...har hørt man kan miste mensen av dem...Lurer=)

Skrevet

Jeg mistet mensen av dem i hvertfall, sånn jeg har forstått er det somregel enten eller, noen blør mer og noen slutter så og si helt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...