LisaColli Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 fint:) ser for meg en mørkhåret liten gutt:)
adelia*termin 18/10* Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 ikke helt meg, men et greit navn...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Greit nok, men litt vel sydlandskklingende for min del. Om man kan gå ut fra at lille Matheo f.eks kan komme til å bli to meter høy og blond.
Hanne og Jo Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Det er et nydelig navn! Hvordan ko dere på det
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 Mannen min kom over det i en undersøkelse. Vi falt pladask for det begge to, men lurer på om det lyder veldig utenlandsk eller ikke.Det er jo gutteversjonen av Mathea.Det er jo forholdsvis vanlig i Norge..... HI
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #8 Skrevet 6. februar 2007 Synes det er fint jeg:)Vet ei som skulle kalle gutten sin det,men tror hun skulle ha et annet navn i tilegg.Mathea er et fint jentenavn...
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 7. februar 2007 #9 Skrevet 7. februar 2007 Ikke helt min smak, men den er som baken delt i 2. Bruk det om du syntes det er pent=0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå