Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 i flere tilfeller har jeg våknet av at typen min bare har tatt for seg som han selv ønsker mens jeg sover.. jeg sover hardt, og våkner ikke allti.. noen ganger våkner jeg av han han sleiker meg og ronker seg selv, eller at han rett og slett har sex med meg mens jeg enda sover??? hva er greia med dette? det er jo en form for voldtekt og det er ikke helt greit for meg, noe jeg har sagt i fra, men han har ikke gitt eg fordet..
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Du får si klarere i fra.Vet ikke hva du legger i "ikke helt greit for meg", hvis du sier fra på samme måte til han , kan det være han rett og slett ikke tar hintet.Gir du klar beskjed bør en hvilken som helst oppegående person ta tegninga, det handler jo om respekt. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 jeg har sagt rett ut, at jeg synes ikke noe om det, og at det faktisk kan regnes som voldtekt... har ikke hjulpet egentli
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2007 #5 Skrevet 10. februar 2007 Dette er helt klart voldtekt!!!!!!! Hvis ikke han skjønner at dette IKKE GÅR AN, så har han et kjempestort problem. Jeg har hørt en historie om dette en gang før, og jeg ble helt sjokkert! Samboeren din har et kjempestort problem med grenser, og bryr seg tydeligvis ikke om deg, og dine grenser. Det som sjokkerer meg er at han gjør det igjen når du har bedt han om å slutte. Da er det noe galt med hodet hans. Jeg mener dette på alvor!!! Tenk deg godt om du har lyst til å fortsette med denne mannen som voldtar deg i søvnen. Håper mine strenge ord ikke har skremt deg, jeg bare sier det som det er.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 Tenk å være så frekk!! Ekkel fyr! Akkurat som man får -såå- mye lyst på sex da.... NOT!
Caelyn Skrevet 12. februar 2007 #7 Skrevet 12. februar 2007 Ikke akseptabelt i det hele tatt =( Det er voldtekt og skjønner ikke hvordan noen som elsker en annen person greier å gjøre noe sånt mot dem.. Jeg tror jeg hadde latt fra meg en sinnssyk reaksjon når jeg våknet, virkelig reagert på hva han gjorde. Men om man vil ha det til å funke må man vel bare snakke sammen om det.. Og gir han seg ikke så hadde jeg sagt takk og farvel..
Caelyn Skrevet 12. februar 2007 #8 Skrevet 12. februar 2007 Oooooj.. Så ikke at det var Far svarer Mor debatten.. Jeg er en mor, så beklager jeg blandet meg
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #9 Skrevet 13. februar 2007 Måtte ærlig talt le litt da jeg leste det strenge svaret ditt:) Godt sakt!!! Helt enig, men det ble rett og slett litt morsomt! Klem fra meg og min lille engel<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå