Gå til innhold

føler meg så ensom ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fyller snart 17 år, venter en liten gutt i begynnelsen av mai, dette fikk vi da vite når jeg var 24 uker på vei. Barnefaren gleder seg veldig får tiden, noe jeg ser lyst på :D Men selv føler jeg meg så ensom. Jeg føler jeg ikke får den tiden jeg trenger av han, å blir så ensom når han først ikke er der. Jeg klager å klager, men vil jo ikke det heller. fyren er liksom 19år å skal " gi slipp " på friheten å knytte seg til ett barn. med dette klarer jeg bare ikke glede meg.. Jeg føler ingenting, bortsett fra at jeg blir feitere og feitere.. Noen ganger vil jeg bare gjøre det slutt, å komme over hele dritten, men vi har det egentlig ganske bra, å skal flytte sammen til sommerferien. Til tross får at jeg bor i kr.sand og han en time unna, å begge går på skole. jeg gleder meg til å bli samboer med han igjen, men tiden nå, jeg har aldri følt meg så ensom .. Hva gjør jeg ? Er det bare meg, eller er det fler ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, det er ikke bare deg. Tro meg, det er mange som går gjennom akkurat det samme som deg. Det er hormonene som snakker. Så kanskje du kan gå til fastlegen din, og få henvist deg til en psykolog? Nå er det ikke snakk om noe skikkelig alvorlig. Jeg tror du bare trenger en seriøs person å prate med.

Du kan prate med barnefaret, men noen ganger hjelper det ikke. Noen ganger hjelper det mer å prate med en ukjent person enn med en du kjenner.

Ellers syns jeg at du skal holde ut, og tenke på fremtiden dere har med barnet ditt. Du har virkelig noe å glede deg til, for det er kjempe kos med barn i huset.

Det er ikke stort meg jeg kan si, men jeg håper at det lille hjelper litt.

Lykke til med babyen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...