MomInUSA Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Min lille 2-aaring er saa morsom - han tror at babyen er i mammas bryst... (det paa hoeyre side visstnok) Naar pappan spoer han hvor babyen er saa peker han paa puppen min - jeg faar visst to babyer jeg .. hihi
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Min sjuåring var ikke sikker på om han ønsket seg en bror eller en søster. Men han var sikker på at han iallefall ønsket seg (som han sa) en negerbaby.....
oktoberjentene;) Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 hehe.. så søte de er =o) gleder meg til jeg også får en sånn liten en i hus.. hihi
laibe Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 hehe ja e dæm itj arti.. min lillemann på 2 trur d e ein kalv som ligg i magen
VinterSol+2 Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 haha, morsomt! Snakket med min nevø på 3 i dag, han hadde fått høre at tante hadde en baby i magen sin; "atte, tante, hva slags baby har du i magen?" "om det er guttebaby eller jentebaby?" "ja" "det er en jentebaby" sjokkert tilbake " En JENTEbaby? en JEENTEEbaby??" hihi og så var han stille leenge.. og så ville han heller snakke om at han har hatt feber, men at når han ble frisk kunne han få leke ute. Ikke noe stas med JENTER nei. hihi
vic_89 med prinsen Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 awww så nydelige da<3 lillebroren min på 8 er så overbeskyttende ovenfor meg,hehe, er så søtt. ber jeg han komme å sitte på fanget sier han "er du gal victoria! hva med babyen!? har du tenkt å kverke den eller?!"
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 hehe, mange gullkorn fra barnemunn. dattra mi på 4 har 2 små søstre og ville ha seg lillebror,enn hvis det bir en lillesøster til da,sa morfaren. "æsj, vi bytter den da i en annen da." vokser på trær babyene her i gården.hehe. dattra til min søster spurte om jeg hadde vært sulten, ja det måtte jeg jo innrømme, at det hadde jeg nå vært til stunder. ja,kom det. men måtte du absolutt spise babyen din da? da holdt jeg på å daue.hehe. hun er 6 år nå.
AnKi! Skrevet 7. februar 2007 #9 Skrevet 7. februar 2007 He he ja her var det mange gullkorn fra barnemund!! Min lille gutt på 2,5 har fått med seg at det ligger en gutte baby i magen selv om han har spurt om å få en lillesøster... Han er og fast bestemt på at babyen skal få den lille senga hans for han skal få stor seng. Og babyen skal få tuttane som ligge i senga for det er ingen som bruker tutt i stor seng(noe me har klart å lure inn..he he) Men tuttane i barnehagen..di får ingen.. Di e nå så sjønne og atte!!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. februar 2007 #10 Skrevet 7. februar 2007 Hehe... Min på 2.5 år har skjønt at babyen er inni magen, men så har han også baby i magen... Og ole brum fordi magen hans er stor (da må det jo være baby der) De er jo så søte da...
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #11 Skrevet 7. februar 2007 har en gutt som blir 3 år i september, han forsto at det var en baby i magen, men etter at han fikk høre hjertelyden jeg hadde tatt opp på telefonen hos jordmor så tror han babyen ligger inni telefonen...han passer veldig godt på telefonen min nå,og vil høre babyen hele tiden. kommer springende med telefonen og sier høre baby mamma. =) han er så herlig.
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #12 Skrevet 7. februar 2007 Hehe... Det gjør faktisk min 2 åring også, høyre bryst her også. Men så kaller han også sin egen brystkasse for mage da, så kanskje det ikke er så rart? ;-)
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 7. februar 2007 #13 Skrevet 7. februar 2007 Hehe. Da jeg gikk med eldste datter, var jeg på besøk hos en venninne som hadde en nabogutt på 8 på besøk. Vi spiste litt, og da jeg var ferdig,klappa jeg meg på kulmagen og sukket lykkelig og mett. Da ble guttungen STOR i nøynene, og utbrøt forferdet; ha du eti SÅ my`!!! )))) hihi.fikk en god latter da!!
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 7. februar 2007 #14 Skrevet 7. februar 2007 Barna i menigheten hvor vi gaar har faatt med seg at jeg skal ha baby. Det er saerlig to soestere paa 8 og 11 aar som er veldig opptatt av dette. Her om dagen var det kirkekaffe, og jentungen paa 8 og jeg sto ved kakebordet. Jeg tok fruktsalat paa tallerkenen min, og sa noe som at "det jeg spiser, spiser jo babyen ogsaa." Det ble en lang pause, og hun tenkte seg godt om. Saa sa hun: "Men hva skjer hvis du bare spiser brownies og sjokoladekake? Faar babyen brunt haar da?" He he...man er visst det man spiser :-)
Mammaaaaaa Skrevet 7. februar 2007 #15 Skrevet 7. februar 2007 Gutten min på 2,5 sier at han også har baby i magen:) Og at babyen i magen min bader hele tiden...
lillebøllaspringmadrass Skrevet 7. februar 2007 #16 Skrevet 7. februar 2007 hehe, mange søte små her.. gutten vår på 22 mnd er veldig opptatt av at d er en baby i magen.. han skal kose den hele tiden.. men da må magen min være naken, ellers er d liksom bare magen min,,. også får babyn smake på alt han spiser.. (gjennom navlen min..) den får og låne smokker og tåteflasker støtt og stadig. han er så omsorgsfull med magen min og babyn og når noen spør hvor baby er så peker han på magen min.. de er såååå nydelige da:) for en uke sida (28 uker) så lå han med hodet på magen min og kosa, så sparka babyn skikkelig.. han for opp og kikka på magen med deeeet blikket.. hehe han skjønte ingen ting.. d skulle vi hatt på¨film ja. håper han er like god med lillebror når han er kommet ut
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 7. februar 2007 #17 Skrevet 7. februar 2007 Hahaha, det var morsomt!! De er så skjønne Datteren min (5,5år) og utbrøt da jeg sa det ble en lillebror :"Det var Akuratt det jeg ønska meg!!!" Hihi.... Og hun spør mye om hvordan bebien kommer ut av magen...men da sier jeg at det skal hun få vite når hun er litt større...hehe Får meg ikke til å si d sånt d er jeg! ;P
PintSizedDictator Skrevet 7. februar 2007 #18 Skrevet 7. februar 2007 hehe neiånei;) Min jente på fire kom med dette utsagnet i dag : Mamma, eg tror eg må løfte opp disse her (puppene) så eg kan se babyen" Det e det frekkeste...har da ikke hengepupper enda:P
pippis mamma Skrevet 7. februar 2007 #19 Skrevet 7. februar 2007 Babyen i magen fikk julegave fra den kommende onkel på 6 år på juleaften, men han var litt misfornøyd med at det var jeg som fikk åpne den. Da jeg spurte om han hadde noen bedre forslag kom det ganske kontant: "Du kan jo spise gaven da!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå