Gå til innhold

når får man mensen tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tidlig kan man få mensen tilbake etter ks, tidligst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn det ser ut hos meg etter ks fikk jeg den etter 5 uker..men da bare som en liten blødning,samme 4 uker etter og i morgen så venter jeg den igjen.Er spent på om jeg da får stor blødning.

Skrevet

Jeg fikk den tilbake da lillegutt var 4,5 mnd. Tror det er veldig individuelt, uansett om man har hatt keisersnitt eller vaginal fødsel. Jeg hadde keisersnitt....Det var en vanlig mensenblødning, omtrent i samme "styrke" som før svangerskap.

Skrevet

Jeg hadde blødninger de første dagene etter ks, men så omtrent ingenting. Har ikke trengt å bruke bind eller noe på ei stund nå. Er 1 mnd siden ks nå, og idag fikk jeg plutselig blødning igjen. Lurer på om det er mensen, eller om det er renselsen som plutselig fant ut at den ikke var over likevel

HI

Skrevet

Jeg hadde en miniliten blødning den dagen jeg skulle på 6 ukers kontroll. Spurte legen min om hva det var, og han mente det var siste rest av skorpen etter morkaken. Så mulig det er det du opplever nå.

Skrevet

her gikk det et år ja....

Skrevet

Ok...

Andre? Hvor tidlig kan man få mensen tilbake, tidligst?

Skrevet

Jeg fikk tante rød tilbake da tulla var 3 måneder. Hun sov hele natten fra hun var 2 dermed sluttet jeg med nattpuppen. Tror nok det var en grunn. Men det er så veldig individuelt fra person til person.

Skrevet

Jeg har enda ik fått min tilbake, gutten min er 6,5 mnd. fullammer ikke...Jeg har tatt av meg ganske mye i vekt i forbindelse md ammingen..kan det være derfor?nesten som jeg er liiiitt bekymra...er jo godt å slippe oxo:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...