Trinemor7 Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Hadde SA 12 jan, og har ikke fått igjen mensen enda. Dere som har hatt SA, hvor raskt har dere blitt gravide igjen? Trenger litt oppmuntring...har hørt at noen blir fort gravide igjen..håper jeg er en av dem... Klem:)
<3 Mamma til 3 <3 Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Jeg hadde en SA i oktober i fjor og begynte å lure på hvorfor mensen ikke kom tilbake,så jeg tok en test som var negativ og noen dager etter positiv og plutselig kom mensen dagen etter.... I følge legen min kan man bli fort gravid igjen etter en SA og hvertfall hvis man har hatt utskrapning for da er det så åpent inni deg lixom.men det annbefales å vente litt med å prøve,så kroppen kan "komme seg". Legen min mente at jeg ble nok befruktet rett etter utskrapningen men at kroppen min ikke var sterk nok,derfor kom mensen tilbake. Så man kan altså ha EL selvom mensen ikke har kommet tilbake enda.
Brunetta =) Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Ble det neste mnd men jeg brukte eggløsningstester.
Babyheaven OVERTID:( Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Hadde en mens så satt smurfen som et skudd, er i 13 uke nå. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå