Tiggywinkle Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Har hatt en liten anelse forkjølelse og litt feber de siste dagene, sikkert det som gjør at jeg drømmer så mye rart. "Vel, i natt drømte jeg at hele jobben til mannen min kom på besøk til oss. Jeg var alene hjemme og skulle lukke opp for alle disse menneskene, men jeg hadde jo bare truse på meg og måtte skyndte meg å kle på meg..." Sover alltid i bare truse, men.....da vi våknet av vekkerklokken i morges lå jeg i en svart topp med paljetter og stas på meg.... Mannen holdt på å fa slag og lurte på hva i all verden som gikk av meg. Må rett og slett ha stått opp i søvne midt i drømmen og kledd på meg det første i kleskapet.. Mannen holdt på å ramle ut av sengen slik lo han....glittertopp, håret til alle kanter og skikkelig trøtt. Berre lekkert:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 ha ha ha ha ha hah aha FANTASTISK! jeg ler.....!!!
Tiggywinkle Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2007 Veeldig fin topp, da, bar litt feil tidspunkt:-) Og jeg som aldri snorker eller går i søvne...
Reveenka Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Jeg også ler HØYT!! c",) Den tar kaka, tror jeg! Kjenner forresten en som har møtt på jobb i trusa.... Hadde på genser, jakke og sko - men det var midt på vinteren og 10 minus..... Men han er over gjennomsnittet surrete, altså! Det er jo ellers sånt man bare har mareritt om... c",)
♥Snulder Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Så morsomt!!!! Herlig! Tipper du snorker litt og jeg!!! ;=)
Tiggywinkle Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2007 He, he. Den er bra.:-) Jeg troppet opp på jobb i en brun støvlett med mønster og en svart enkel en, det var ifjor da jeg akkurat hadde begynt igjen etter forrige permisjon. Listet meg stille opp i mørket for ikke å vekke mann og barn, dro på jobb. De andre oppdaget det før meg. Ble nye sko på meg den dagen, hadde flere eksterne møter og da var det jo greit å ikke se helt lost ut.. Mannen lurte på om det var gjort med vilje så jeg kunne kjøpe meg nye med god samvittighet:-) Det var det ikke..
Tiggywinkle Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2007 Å neida:-) Det er det bare mannen som gjør..
Gummelillan Skrevet 6. februar 2007 #8 Skrevet 6. februar 2007 He, he, he, ler så jeg triller her ;-) Tenker mannen din humret godt i hele dag og jobben til mannen din mer enn gjerne vil komme på besøk til vertinne Glittertopp...?
Maud Skrevet 6. februar 2007 #9 Skrevet 6. februar 2007 Nå humrer jeg for meg selv her! Ser for meg overraskelsen hos dere begge da dere oppdaget hvordan du hadde pyntet deg ;-)
Karomamma Skrevet 6. februar 2007 #10 Skrevet 6. februar 2007 Ha ha ha!! Dette var dagens, Tiggywinkle! Tenker de på jobben gleder seg til du begynner igjen, forresten
Reveenka Skrevet 6. februar 2007 #11 Skrevet 6. februar 2007 Men du vet at man pleier å drømme masse rart når man er gravid......? c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå