Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 hva får dere av bidrag? får dere os? må man ta lån?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Spør nav du, så får du et direkte svar med engang. Best slik
Galskapens overhode Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Er student på 2. året. Bidrag regnes ut fra fars inntekt. Får full OS. Er begynt på mitt 4. år med os. Jeg har lån også. Tok lappen og kjøpte bil på det.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 jeg er student på andre året. får jo en del støtte fra nav til utdannelse, barnehage, etc.jeg får også yrkesrettetattføring. så derfor tar jeg ikke opp fult lån og stipend. men hvis jeg ikke hadde fått attføring så tror jeg nok at jeg måtte tatt opp lån også desverre.
mamman&andrea Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Jeg har full overgangsstønad. Mottar utdanningsstønad på 2500 kr (blir regnet ut fra bokostnader, fast sum til skolebøker, reiseutgifter til og fra skole). 64% stønad til barnehage/dagmamma utgifter. Mottar ikke barnebidrag, men får dobbel barnetrygd + småbarnstillegg på 660 kr. Har ikke hatt behov for å ta opp lån. Har oppsparte penger hvis det kniper på, og nå jobber jeg i tillegg til studiene.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 ja ok, så man kan få lån/stipend + full os? det er jo kjempebra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå