selfangerkjerringa Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 husker ikke dette fra førstemann jeg... hvor mye er det en skal gi fra 4-mnd alder? Og er det greit å gi med skje, rett før måltid?
selfangerkjerringa Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 6. februar 2007 eh... 4 UKER skulle det stå
frøken~synge~vil Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 begynn med 2,5ml, og øk gradvis til 5ml (ved 6 mnd skal de ha 5ml) bra å gi med skje ja! ellers kan man gi med sprøyte.. blir ikke så mye søl..
♥ Mamma'n til Jørgen og Marius Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Vi gir en teskje, i forbindelse med kveldsmåltidet. Først en pupp, så tran, så neste pupp.
selfangerkjerringa Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2007 så 2.5ml er ca ei teskje altså? Går vel greit å dryppe det i munnen rett før amming - da sklir det i hvert fall ned, så glupsk som denne jenta er... Gruer litt, for hun gulper fortsatt en del. Blir vel luktende tran av alt, som forrige gang. Da stinka det tran av meg, ungen, møblene, katta, ALT. Blir det like ille denne gangen blir det tran bare på meg, og d-vitamindråper på Knøttemor.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 vi bruker sprøyte:) virker veldig bra.. 2,5 ml
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå