Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Jeg bestillte en Mutsy urban rider i desember og de lovet meg levering før jul, jeg har ennå ikke fått vognen, begynner etterhvert å tvile på om den noen gang vil komme, noen som har bestillt der og fått varene sine? Det ville beroliget meg. Har tross alt betalt over 4000 kr.
mammmamia ** Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Jada, jeg bestilte en Teutonia Mistral derfra i fjor og fikk den. Men de har ekstremt lang leveringstid, så du kan ta det med ro :-) De er seriøse og flinke, men det er dessverre ofte at vognene blir forsinket fra leverandør, og dessverre er de ikke alltid like flinke til å svare på mail. Men du får nok vogna di snart :-) Send dem en mail og hør hvordan det står, pengene blir ikke trukket før vogna er sendt uansett!
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Du får den nok snart. Kjenner mange som har kjøpt derfra, veldig seriøst firma.
En-av-hver Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Jepp, du får nok vogna Har selv kjøpt to vogner der, men de svarer aldri på mail :-) De trekker heller ikke kortet ditt før den er sendt
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 Jo de trekker penger, mine penger ble trekt fra kortet med en gang jeg bestillte. Men jeg valgte å betale via paypal. Vet ikke om det har noe å si. Hovedinnlegger
mammmamia ** Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 Ok, da skjønner jeg, jeg brukte ikke paypal nemlig..! Men da er du hvertfall garantert enten vogna eller pengene tilbake! Får du ikke vogna er det bare å stille krav gjennom paypal :-) Så da er det trygt uansett..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå