Januarjubel! Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Når jeg våkner om natta bader jeg i svette. Noen ganger har jeg måttet skiftet sengetøy. Har hatt det slik siden datteren min ble født for to uker siden, regner med at det er en sammenheng men skjønner ikke helt hvorfor. Dagtid går greit, og jeg har aldri hatt noe svetteproblem før. Er dette normalt tro? Ubehagelig er det iallefall. Håper noen kan opplyse meg litt...
Tobarnsmamman :) Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Hei hei!! Gratulerer med jenta! Hehe dette høres kjent ut.. Jeg også stusset veldig på hvorfor jeg svettet slik og spurt jordmor på sykehuset på jordmorsamtale noen dager etter vi hadde komt hjem. Hun sa at det var pga av at melkeproduksjonene kom virkelig igang.. og alle hormona som jobber i forbindelse med det. Og så er det spesielt om natta det skjer for da er produksjonen på topp!!! Så det var helt normalt sa hun og fliret litt av meg.... hehe.. Håper dette gjorde deg "klokere".
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 gratulerer i starten gjorde jeg det også.. det hender fortsatt hvis jeg har skikkelig spreng han er 4 mnd i dag:)
mukle Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Hei! Jeg hadde det akkurat slik da jeg fikk andremann i mai i fjor. Svettet som en gris om natten, var helt våt hvis jeg hadde på meg t skjorte. Jeg var tom engstelig for at det var noe galt, men leste på nettet et eller annet sted at det kunne ha m hormoner etc å gjøre..Og det gikk over etter noe uker:)
monztah Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Unnskyld at jeg "avbryter" tråden, men lurer sånn på om det er derfor jeg svetter sånn om natta også??? Har vært syk og mistet mye melk da, men er på bedringens vei nå. Jenta mi er 8 mnd og ammes en del. Har måttet gi flaske mens jeg var syk. Men kanskje svettinga mi er fordi melkeproduksjonen holder på å øke igjen da???!
Tobarnsmamman :) Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 - monztah Ja jeg tror det kan være fordi melken kommer igang igjen. Jeg strevde med å få i gang melken på sykehuset, pumpet og pumpet på sykehuset etter jenta mi var ferdig å die... og når jeg kom hjem så begynte svettinga og melka kom som bare det. Så jeg tror nok det har en sammenheng med at den er på vei tilbake, viss jenta di har ammet en del også for da har du nok økt produksjonen.
Januarjubel! Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2007 Å, nå ble jeg glad! Ingenting å bekymre seg for altså takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #8 Skrevet 6. februar 2007 Vesla mi er seks mnd og jeg våkner stadig vekk om natta av at jeg er våt av svette. (når jeg legger meg er jeg iskald...) Det blir forsterket når jeg ammer, må ta dyna godt rundt babyen og jeg må ligge uten. Det er egentlig ganske plagsomt! Regner med at det er hormoner..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå