hehs Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 er ikke for å være frekk eller noe, men jeg har 100 % stilling og har årslønn på ca 200000 i året, det jeg lurer på er om noen andre her tjener ca d samme og evt. om man får overgangs stønad, og hvor mye jeg kan regne med å få i mnd, er på vei ut av et forhold med barnefar og må få sånn ca oversikt over hva jeg har før jeg leier en lelighet.....takk
Singelmamma og banden Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Ja. Jeg har ca 187 000 nå før skatt i red stilling. Mottar ca 4400 brutto pr mnd i red os, pluss stønad til barnetilsyn (64% av faktiske tilsynsutgifter uten kostpenger), og barnetrygd for ett barn mer enn du har. Samt bidrag fra far, dette avhenger av både samvær, antall barn og begges inntekt. Lykke til :-)
hehs Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2007 får man småbarstillegg også når barnet er under 3?
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Det er det bare de som mottar full OS som får. Det var før at alle fikk det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå