Gå til innhold

Han spiser i så kort tid...(2 mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I løpet av fem minutter så er han ferdig! Kan han få i seg nok på den tiden?? Prøver å legge han til med ca 3 timer imellom. Er dette normalt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lille spiser i mellom 8-10 min da er han godt fornøyd. Men så vil han ha mat hver 2,5-4 timer da. Litt forskjelling. Jeg pleier gå skifte bleie på han og så spiser han i noen få min til. Min lille er snart tre mnd og har hele tiden spist kjapt. Men stor er han jammen meg blitt.

Legger din på seg så er det vel kanskje nok ?

Skrevet

sånn var det her en periode også.. jeg spurte hs og hun sa at noen spiser fort og effektivt og ANDRE SAKTE .. helt normalt så lenge han legger ok på seg ;)

min spiser også ca hver 2,5 -4 time:)

Skrevet

Her er det på samme måten som du beskriver.. hun er 10 uker gammel og har spist raskt de siste 7 ukene ca.. Hun får mat med ca 2 - 4 timers mellomrom, kommer an på henne.. Om hun spiser lite, pleier jeg som regel og dulle litt med henne samt skifte en bleie - og da spiser hun litt til også gir hun seg.. Men noen babyer bruker kanskje 30 min på å tømme ett bryst, mens andre babyer bruker 5 min. Det er veldig individuelt

Skrevet

Husk også at ungene ofte er mer effektive enn pumpa. Så om det tar lenger tid å tømme brystet med pumpe enn den tida ungen bruker, er det helt normalt :)

Jeg sier som 7 oktober - ble mamma: så lenge ungen legger på seg og er fornøyd, så får han i seg det han skal ha :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...