Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Idag våknet vi til mer snø, og glatte veier overalt. Og i tillegg til det, var bussen ekstra forsinka. Og ikke nok med det, så var det ekstra kø også. Så mens vi satt på bussen i den verste køen....kjedet han seg og begynte å synge. Eller...det var kanskje ikke synging akkurat....det var mer gauling enn synging. Så der satt vi da, fast i køen mens gutteungen gaulte kaptein sabeltann for full hals. Mange av passasjerene snudde seg og måtte smile. Jeg ble jo litt flau da, for det var jo ganske tidlig på morran, og folk ville kanskje ha litt fred, så jeg ba han synge med inne stemme. Men neida...han gaulte i vei om kaptein sabeltann og koste seg. Dette er ikke første gang han underholder passasjerer på bussen. For noen mnd siden, var vi på vei til byen, da han gaulte Byggmester Bob. Jeg må nå innrømme at guttungen er flink til å synge. Men noe opreasanger blir han hvertfall ikke. Tror nok han blir en rocker...
ekogm Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Ja, det er stas med busskonserter , ikke sant ? Hos oss går det i " Bæbæ, lille lam " med full stemme og god utholdenhet.
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 He he....jeg syns det er så søte når dem gjør sånt. Sønnen min elsker bukkene bruse sangen, så der går det på reprise....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå