vrengte*fuglehund*øre*pupper Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Er det noen modne mammaer fra Klæbu her som vil være med å møtes til trilleturer?
dritgrei hei hei! Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 hei PEPSITA, jeg bor slettes ikke i Klæbu, men jeg har ikke sett nicket ditt før så da tenkte jeg at jeg skulle si hei! jeg håper det er noen av trønderne som slenger seg på!
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 for langt unna......søren å....;o) men hei på deg =))
TORO-husmor Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Heisann! Kommer ifra andre sida av Vassfjellet jeg da. Flott med flere trøndere her inne! :-)
Karomamma Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Skulle bare si hei og velkommen til deg, jeg også! (men bor i Oslo)
vrengte*fuglehund*øre*pupper Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. februar 2007 Heihei! Takk for en trivelig velkomst.....) Men er det virkelig ingen modne mammaer her inne som bor i Klæbu?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå