Gå til innhold

RUGEKLUBBEN uke 6 :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom på at jeg hadde glemt å skrive meg på listen...

Føyde til dere andre også, så får dere skrive inn inforen selv... OK?

- Alltid optimist: Satt inn 1 egg 2. febr.IVF. Skal testa 15. febr.

- Cymbidium: Satt inn 1 egg 30 jan. ICSI. Skal teste 13. febr.

- Sunniva78: Satte inn 1 egg 6.februar, frys IVF. Test 20.februar...

- heidi_håper_ :

- Trondheim 74:

- longyear:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DinBaby BarnetMitt GullSmokken BliGravid MorogBarn BabyTV BarniMagen.com

Du er logget inn

Din egen side | Logg ut Kjøpeguiden Mammaklær | Barneklær | Utstyr | Nyttig | Gravid | Kosthold | Bøker | Foto | Helse | BIM-Shop |

BarniMagen DinBaby Forum

Hovedside

Din Egen Side

EkspertSvar

Fra uke til uke

Debatter

BIM-treff

Terminklubber

Chat

Tema

Navneguiden

Fødested

Kjerringråd

Min historie

A til Å

Våre album

Linker

Jordmortelefonen

Kjøp/salg/auksjon

Nytt og Nyttig

Om BarniMagen

Alle forum på BIM

Skravlesiden Kranglesiden1. trimester 2. trimester 3. trimester 90+ Adopsjon Assistert befrukt. Barnevogndebatten Beholde barnet? Bekkenløsning Beskriv svangersk. Bleiedebatten Bli gravid Bryllupsdebatten Depresjoner Dilla debatten Donor egg/sæd Dåp og navnefest English forum Far svarer Mor Etterlattdebatten Flergangsfødende Fosterv. & ultralyd Fra barnemunn 3-5 Fra barnemunn 6-8 Fra barnemunn 9-12 Fødselsdebatten Fødselsangst Fødselspenger 1.gangsdebatten Gravid & arb.ledig Gravid-moden alder Gravid i utlandet Gravid & JobbenGravide slitere Gravid & Student Gravid - sykemeldt Gutt eller jente?Hemmelig venn Hjemmefødsel Hjemmef. god erfaring Hjemmesider Hobbydebatten Humørdebatten Hus og Hage Hvem er far? Kurs Møte med helsev. Idebanken Jordmor der jeg bor Keisersnitt debatten Kjerringråd debatten Kjøpeguide 1. trim. Kjøpeguide 2. trim. Kjønnsykdom Kjøpeguide 3. trim. Kokebok Kompliserte sv.skap KostholdsdebattenLivssynsdebatten MammatøyMannen ikke klar? Min fødselshistorieMine,dine,våre barn Mistet, gravid på ny Mødre m funksj.hem. Navnedebatten Nedleggelsesdebatten Over 35 år og prøver Pappadebatten Parforhold-debatten Penger og juss PCOS-debatten Politisk debatt Prematur Pjerten?? Presenter deg selv Reklametrykket Ris og Ros Rusmidler Røykedebatten Sen abort Seteleiedebatten Sex i svangerskapet SlitenSlankedebatten "Slitere" Snart alenemorSnart klar SpiseforstyrrelserSpå / Horoskop Svangersk.depresjon Svangersk.kontroll Svangersk.kvalme Sykehus/fødeavd. Tvillinger og Flerlinger Testost. vs. østrogen Trimdebatten Ufrivillig abort Ung og Gravid Vi mistet vår baby Yrke og karriere

Terminkalkulator:

Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Tittel

Forfatter

--------------------------------------------------------------------------------

Svar på innlegg

Sv: RUGEKLUBBEN uke 6 :-) 19:47 8.02.2007

- heidi_håper_ :satte inn 1 egg 6 feb, ivf første frys. Test 20 feb....

- Trondheim 74:

- longyear:

Sunniva78

Overskrift:

Innhold:

Innlegget blir signert med ditt nick

Trykk bare en gang!

Lagrer... vennligst vent.

Tips en venn

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------

Startside for gravide

For deg med barn

mellom 3 og 12 år

GRATIS NAVNEGUIDE

Søk etter:

Hovedsiden Din egen side Tema Navneleksikon Forum Album Om BabyMedia AS Kontakt oss Support Vil du annonsere?

Copyright © 1999-2007 BabyMedia AS, et selskap i Hjemmet Mortensen Gruppen. All rights reserved. Sjefredaktør Jordmor Siri von Krogh.

Postadresse: BabyMedia, 0441 Oslo | Besøksadresse: Gullhaugveien 1, Nydalen | Telefon: 45 25 25 48

Nettstedet BarniMagen.com er en generell informasjonstjeneste. Hvis du er bekymret for din egen eller ditt barns helse, må du alltid kontakte jordmor, lege eller sykehus. Les betingelsene for å bruke BarniMagen.com. Din bruk av BarniMagen.com betyr at du godtar og er bundet av betingelsene til BarniMagen.com

The web site BarniMagen.com is a general information service. If you are concerned about your own or your child's health, you must always contact a midwife, doctor or the hospital. Read the conditions for the use of BarniMagen.com. Your use of BarniMagen.com implies that you accept and are loyal to BarniMagen.com's conditions.

Powered by eZ publish Content Management System

Skrevet

he he sorry jenter fikk vist ikke til det kopierings greiene...vet ikke hva jeg gjør galt jeg...ble i hvertfall mye rart med....hmmm noen som kan fortelle meg hva jeg gjør galt?

he he ingen data geni her gitt..;)

klem klem

Skrevet

He he, hva skjer`a??

Hele siden ble med jo:-)

Slik gjør du:

*Merk listen blått, og høyreklikk på musa.

*Trykk på "kopier". Da kopieres det som er merket med blått.

*Trykk på "svar på dette innlegget"

*Høyreklikk, og velg "lim inn"

Da kommer lista opp, og du kan legge inn deg selv.

Var det greit forklart?

Hvis ikke får du spørre igjen:-)

Skrevet

Svar på innlegg

Sv: RUGEKLUBBEN uke 6 :-) 19:47 8.02.2007

- Trondheim 74: satt inn1 egg 7 feb, 1 ivf, skal teste 21 feb.

- longyear:

Sunniva78

Skrevet

- Trondheim 74: satt inn1 egg 7 feb, 1 ivf, skal teste 21 feb.

- longyear: Satt inn 1 egg 7. feb, ivf første forsøk, teste 20. feb

Er det flere? :-)

Skrevet

takk sunniva..:)

tror jeg skal klare det neste gang...;) men ser jeg stå på nå:)

he he ikke bare bare!

Skrevet

Hei og hå :-)

Ja, då nærmer det seg helg, og i motsttning til de fleste andre, skal eg jobba heile helga.... Men har fått fjelltur nesten kver dag i uka då :-)

Lista kommer seg no, mye spenning framover! Merker eg er rolig i.f.t. testing, og det er nok av den enkle grunn at det er første forsøk... Har i bakhue at det blir nok fleire... så får eg heller bli positivt overraska :-)

Og røykestopp: kjekt å se vi er fleire i samme båt, sammen er vi sterke og! Og begrepet "hamser bind" var ny for meg He he he he Her omkring kaller vi det "bleiesnus"... Jaja, noe herk uansett, og vi er knallflinke som klarer å kutta et ut! :-) :-)

No er det kaf'ebesøk og på jobb... Vi snakkas, alle tapre jenter der ute!

Fjellklem :-)

Skrevet

Hvordan går det med dere?

Er på rugedag 4 i dag, snegle-snegle....

I går begynte jeg å kjenne murringer, og har hatt det i dag også.

Hadde mye av det da jeg var gravid sist, men tør ikke å ta det for et tegn. Kan like godt være bivirkninger.

Håper det går bara med alle dere andre også:-)

Skrevet

Hau hau..god lørdag..;)

her står det bare bra til...men går som du sier i SNEGLE FART!!! he he ligger jo likt i løypa med deg sunniva..

jeg merker intet enda...ingen murringer el mens sm..eneste jeg merer litt innomellom hvis jeg bøyer meg el noe at det virker litt "sårt" inni der..hvis dere skjønner...ømt, sårt..hehe vanskelig å forklare..;) er jo frys, så det er jo ikke fra uttak det er sårt heller!

man føler og kjenner på alt som er også da..i denne perioden..;)

er veldig rolig denne gang, i forhold til sist, da var jeg livredd og nervøs for alt!

nå klarer jeg faktisk å slappe av og kose meg...det er nok positivt tror jeg!

hva skal dere på en slik fin lørdag da..?

i dag skal jeg en tur på kino!

blir bra!

klem til alle! og god rugning..;)

Skrevet

Hallo jenter :-)

Lørdag og solskinn, og jobb..... Jaja, ser no ut på sola på fjelltoppane i alle fall :-)

Ser de fleste av dere merker litt forskjellige ting, murring etc. Eg merker ingenting, så følelsen er at det blir nok fleire forsøk... Jaja, ikkje noe å gjøra med uansett...

Har no klart å holda meg vekke fra røyken i alle fall! Då veit eg at eg klarer det :-) Over ei uka no, d.v.s. no er resten av røykesuget "bare" i hue...

Har no spist sundt før, men endå flinkare no, så masse positivt med detta :-)

Og heidi_håper, enig med deg at det kanskje er bra at en klarer å slappa av, sjøl om det ikkje er lika lett. Merker eg er meir skvetten enn før... men noe må en vel tåla og... :-)

Vel, ha ein fin lørdagskveld, kosa dåkke! :-)

Skrevet

hei du alltid optimist..!

Mange som ikke merker noe i det hele tatt og er gravide...så du kan nok håpe litt til..;) ikke alle som får symptomer før langt ut i svangerskapet!

er jo en del som lykkes på første forsøk også!

er jo ikke lenge til du skal teste da..;)

så spennende;)

Skrevet

Heisan!

Jeg har også kjent litt murringer i dag - noe som jeg hadde masse av da jeg fikk jenta mi for 3 år siden. MEN, prøver liksom å ignorere det da....kan jo bare være håpefulle innbildninger...

Det blir jo naturligvis ikke en tur på byn i kveld he he he, så da blir det farmen og en dvd tenker jeg.

Så flinke dere er som har begynt å spise sunne ting!! Her har jeg handlet inn på cola og chips............

Håper uansett at alt er bra med dere!! God helg! :-)

Skrevet

Hei hei...

Jeg har litt så utrolig trøtt de siste dagene.

Etter jobb så er det en dupp på sofan, helt utslått.

Men det står at det er en bivirkning av vanginal gelen (cir...ett eller annet)

Ellers så er jeg litt øm i magen til tider, men det kan vel være etter uttaket.

Tørr ikke tenke på symtomene på om man er gravid eller ikke enda.

Det er lenge til testing enda :-/

Skrevet

Heisann alle og takk for det heidi_håper_ :-)

Joda, trur det besta til det motsatte er bevist... Og ikkje så altfor lenge til testing no heller :-) Spennande er det uansett. Og no kommer vi som perler på ei snor her i klubben... xxxxx alt eg har for oss alle! ;-)

Tenke sundt ja... skal no ikkje væra bare det vi tenker på kanskje, men eg har fått heilt dilla på smootie! Kjøpte blender her om dagen, og det er flittig i bruk! :-) Masse frossen frukt, yogurt og juice... nam nam Gjør jo ingenting at det er sundt heller då :-)

Blå himmel og sol idag og, men for kaldt idag for meg... -15...( setter ikkje noe på spill no nei!) Så gubben må pent gå på jakt aleina idag... og eg har jo jobbing uansett. Men skal ikkje stikka under ein stol at det kribler i beina... Jaja, får ta det igjen til neste år, jakta er jo snart over for i år...

Håper dåkke har det bra og får ein skikkelig fin søndag :-) :-)

Skrevet

Halloen alle sammen!

Jeg tror nok også at det ikke har noe som helst å si om man har symptomer eller ei... Ingen må miste håpet av den grunn!!!!!

Er jo veeeldig tidlig enda, så det meste er nok innbilt eller bivirkninger av progesteron-tilskuddet vi tar.

Husker da jeg ble gravid på 1.IVF, var helt panisk fordi jeg ikke hadde symptomer i det hele tatt. Kunn litt murringer.

Var jo innstilt på å være superkvalm fra dag 1 jeg;-)

"rister på hodet", man vil jo så gjerne kjenne det på kroppen, hehe.

Vel, her skinner solen, og det blir nok en liten tur ut i dag ja.

Ha en strålende ruge-dag alle sammen!!!

Skrevet

Heisann :-)

Sitter på jobb og sliter med å holda meg våken... Ikkje bare spøk med nattskift... Jaja, no er det snart bingetid :-)

Gubben reiser vekk denne uka, men kommer heim torsdag kveld. Så trur eg venter med testen til fredagen. Litt kjekt å gjøra det ilag når vi har muligheten :-)

Håper det går bra med dåkke alle, og at dåkke har mangen ting å fylla ventetida med! Ha ein fin mandag :-)

Klem fra den smootie-hekta fjellgeita :-)

Skrevet

Hei på dere!!

Rugedag 6....

Kjæresten min har reist på Nordsjøen, snufs..

Men 2 uker pleier å gå fort, så....

Hvordan er det med dere andre da?

Håper alt er bra:-)

Klemmer-

Skrevet

uff så leit..må teste alene da?

her er alt bare bra! merker ingenting enda...

men har en bitteliten god følelse...farlig å ha det...

ihvertfall farlig å si det høyt...så får hviske det til dere her..;)

hvordan er det med dere andre??? merker dere noe?

klem klem og god natt..;)

Skrevet

Hei og hå :-)

Ja, no nærmer det seg testing som perler på ei snor :-) Synd ikkje alle kan ha gubben tilstede, men sånn er livet. Alt kan liksom ikkje stoppa opp. -skulle likt å hatt min heima, men jobben kaller og...

Heidi_håper, må no væra herlig å kjenna noe. Det er forskjell på det og å ta ting som ein sjølfølge?... Håper at dåkke alle føler litt meir enn meg. Var øm i puppene ei stund, men no er det vekke og... Så blir overraska om testen er positiv. Men henger i stroppen endå :-)

Ha ei god natt alle, i måro er ein ny dag med blanke ark :-)

Skrevet

hei du alltid optimist :)

kjenner ingenting,,har verken ømme bryster eller murringer eller noe, bare glad, og håper på det beste..

det jeg mente med en god følelse er at jeg har en sånn indre ro denne gang... denne roen får meg til å håpe litt ekstra på at vi vi lykkes denne gang..;) men er kjempe farlig å si sånn.. ;) for sjebnen har store ører :)

En uke til med ruging her igjen da! mye kan forandre seg på denne tiden.. ;)

hvordan står det til med dere andre rugere da? alt bra?

noen som blir trøtte av progestanen??? eller progynovaen? er så utrolig trøtt om dagen, vært det siden jeg beg på disse tbl.. kan sove dagen lang! og sove like godt til natten igjen..slitsomt å være trøtt hele tiden..!

jaja ha en fin dag videre alle sammen!!!

klem fra....

Skrevet

Heisann :-)

Joda, er nok vanlig å ikkje kjenna noe. La oss håpa den gode følelsen er positiv! :-)

Eg blir ikkje trøtt av Progestanen, men har no et veldig godt sovehjerta fra før.Noe som trengs når en jobber til alle døgnets tider...

Ok, lalletid no... Men kos deg fortsatt med ruginga heidi_håper og alle dåkke andre. Kor er dåkke blitt av egentlig?

Nattanatta :-) Zzzzzz

Skrevet

hei hei

er det i morgen du skal teste alltid optimist?...isåfall.. LYKKE TIL.. :) skal tenke masse på deg, og venter i spenning på resultatet!!

hvor har alle blitt av? var jo så mange her til å begynne med... sunniva..hvordan går det med rugingen???

og alle dere andre.. håper det går bra!!!

litt sånn bekymra jeg nå...mange som er glade når de kjenner murringer å slikt...

hmm hatt litt murringer i dag.... men blir bare bekymra av det...hadde det sist gang... og da gikk det dritt... så forbinder murringer med neg test...så liker det ikke!

men håper håper så veeeeeeldig!!

gulp.. nå er jeg inne i den siste uka.. og nå begynner den slitsomme tittingen etter mensen og blod i trusa uka... TERROR er ordet!!!!!

ha en fin dag dere fine damer!!

klem fra

Skrevet

Hei hei...

Jeg er her fortsatt :-)

Jeg har ikke test før på tirsdagen, nå går tiden veldig tregt :-(

Jeg merker ingenting spesielt, er litt mer trøtt enn vanlig.

Jeg er litt kvalm noen kvelder, men ikke noe må jeg må spy...

Ellers så har jeg vært til akupunktur i dag, man prøver jo alt for at det skal gå bra.

Er det flere her som får akupunktur behandling? Hvor ofte har dere time? Og hvor setter de nålene?

Klæm fra

Skrevet

Hei dere!

Er ikke så mange her inne lengre nei, men greiere å følge med da;-)

Hmm er ikke så greit med denne symptomjakten, men jeg tror det blir helt feil å sammenligne seg selv med andre! Og i tillegg kan symptomene forandre seg fra gang til gang, husk det....

Angående disse murringene, så er nok det meste bivirkninger fra hormonene vi putter i oss. Jeg vil tro det, for det er jo svært tidlig å begynne å kjenne noe! Ja ja, tiden vil vise!

Skal også teste tirsdag, mindre enn en uke til jo!

I går og i dag har jeg hatt så masse knip og luft i magen. Skikkelig ubehagelig. Håper det gir seg snart. Ellers er puppene blitt litt ømme, og så er det denne murringen da...

Så du tar Aku enda du da Trondheim? Han jeg går til vil ikke ta i rugetiden, så her er det stopp innsettingsdagen. Men jeg har stor tro på det! Punktene ligger på magen, hendene og beina. De vondeste er på bena og leggen... Au!

Klem-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...