Gå til innhold

RUGEKLUBBEN uke 6 :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk det samme til deg også Sunniva78 !

Det var jo du som startet denne "klubben" og det har vært en kjempestøtte for meg i denne rugeperioden. Håper inderlig det går veien for oss alle før eller siden! Jeg vet akkurat hvordan dere har det i dag.

Jeg har bestemt meg for å bestille en aromaterapi-time. Skal gi masse kos til meg selv. Det fortjener dere også modig jenter.

Lykke til videre - til helgen skal jeg gjøre som alltid optimist. Ha meg øl og sigg...... :-)

Hei hei,

da ble det en trist dag for flere av oss :-(

Tøff tid dette...

Takk til alle dere her, det har vært en stor støtte til meg.

Nå er det vel bare å tenke på neste runde, selv om det virker fjernt nå og tungt tanken på å gå igjennom dette flere ganger.

Men jeg har forstått av disse sidene at det er nok vanlig med prøverør...

Ja ja, det blir vel alkohol til helga ja.

Tar det lang tid før man får sette i gang med fryseforsøk?

hei hei modige jenter

henger meg på dere andre jeg da...negativ som bare fa....

det var da som bare f...alle skulle teste neg i dag... :(

kjempe trist...ingen god dag i dag!

men snakket akkurat med klinikken..er så heldig at jeg fikk starte opp med en gang igjen, skal starte med progynova første dag jeg får mens nå...de sa det ikke var vanlig, men siden jeg aldri har mens selv, og alltid må settes i gang kunne jeg få lov til å starte rett på igjen!! er kjempe glad for det!

vi får trøste hverandre....dette er en tung tid!!!

klem fra

må bare takke dere alle flotte damer,

dette har vært en fin klubb, med mange flotte damer, mye trøst og motivasjon å hente her hos dere!!!

var helt forferdelig at ingen av oss skulle lykkes denne gangen...kjempe trist syns jeg!

jeg er jo heldig, som får starte opp med en gang, håper dere andre også snart er tilbake med nytt håp, ny motivasjon!!

man vil lykkes..det er bare snakk om når!!!!!

*kjempetrøsteklem* til alle!!!

og * tusentakkforstøttenklem* til alle!!!

Annonse

Ja, er det ikke rart at ingen lyktes...

Jeg håper alle her inne får ønsket sitt oppfylt om ikke lenge, og hvem vet, kanskje vi havner i samme rugeklubb igjen???

Klemmer til alle dere tøffe damer!!!!!

Nei faen og då!!!!!!

Jaja, jenter, no er det bare å se framover igjen, trøsta seg med at det blir lysare dagar og nye muligheter! :-)

Er SÅ lei meg for alle de negative testane, men vi SKAL få det til ein gang!

Anar ikkje ka som gjør det, men har større tru på å setta inn i normal syklus... kanskje fordi då er det kroppen sjøl som legger forholdene til rette?...

Blir fryseforøk over ein lav sko for superklubben no då :-) Og skal bare se fleire av oss havnar i samme klubb neste gang og :-)

Smakte sjukt godt med både øl og sig i helga, men ingen tvil om ka eg ville valgt.... Men ingenting er så gale at det ikkje er godt for noe...

For min del veit eg og til neste gang åssen både gubben og eg taklar detta, og det blir gode ting å ta med seg til neste gang

Så då henger eg meg på *takk for all støtte* og *lykke til neste gang alle tøffe jenter*

Varm klem fra fjellheimen (no er det no ein metal-konsert eg får med meg og innen neste forsøk)... :-) :-) :-)

Jeg har snakka med St.Olavs i dag, og det blir til at vi går rett på et nytt frys.

Blødningen kommer vel om noen dager, så da er det på`n igjen med Progynova. Jeg skulle vel helst ha tatt forsøk i naturlig syklus, men har ingen betenkligheter med disse hormonene heller. Da er man tross alt sikker på at forholdene blir best mulige til innsetting.

Og til helgen, ja da skal jeg kooose meg med vin... (og kanskje en snus...?) Må nyte det mens man kan;-)

Håper dere andre kommer igang når dere er klare for det,

og at det blir mange lykketreff neste gang....

Klemmer-

Sant og Sunniva :-)

Det viktigaste er at vi tar det der vi står, for det vil nok alltid væra forskjellig. Det er jo og det som er så unikt med oss mennsker, at vi er så unike og forskjellige :-)

Så kos deg med vin og ein snus i helga, mens du kan :-)

Mormor mi sitt valgspråk var: Det ein ikkje kan gjøra noe med må ein gjøra det beste ut av

Synes det talar for seg. Ikkje alltid lett å leva opp til, men godt å ha i bakhue når ting buttar imot synes no eg :-)

Uansett: stå på og lykke til all you brave girls in here! :-)

ja ja da kom mensen i dag,

så..da startet jeg opp med progynova igjen i dag...detta går jammen unna..;)

hadde kun en tbl fri dag...så var det på`n igjen.. :)

glad for det da!!!

he he ja sunniva, da skal du nok se at vi havner nok i samme klubb igjen...;) he he hånd i hånd....:)

jaja fin kveld videre til dere!!

God kveld kjære jenter :-)

I dag er humøret er bedre enn det var i går. Har fått den rette fighter-innstillingen tilbake. Yes....

Har snakket med Haugesund - og må vente til jeg får neste mens før jeg kan komme i gang igjen. Dette fordi jeg måtte få ut hormonene jeg har i kroppen. Det blir vel om en måneds tid det da tenker jeg. :-)

Høres jo "enklere" ut med fryseforsøk da en slipper spray og sprøyter. Synd jeg har bare et egg på frys. Huffameg, det hadde vært SÅÅÅÅ bra om det var gull-egget!!!

Heldige dere som kommer igang om noen få uker. You go girls!! :-D

Skal følge med dere - og det hadde vært skikkelig kjekt å være med i samme klubb neste gang!

Hei alle sammen...

Lykke til til dere som starter på igjen med en gang :-)

Jeg fikk beskjed om oppstart etter neste mens, så jeg håper å være i gang igjen i midten av mars. Da rekker vi innsetting før påske...

Det er litt av en påkjenning dette, så vi har kanskje gått av noen ukers pause. Ser fram til ei helg med masse vin :-)

Skal bli godt med ei helg med god mat og drikke sammen nære venner.

Håper vi treffes igjen her inne, jeg tar nok en pause frem til neste oppstart.

Klæm

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...