Gå til innhold

RUGEKLUBBEN uke 6 :-)

Anbefalte innlegg

Jeg har en time i uka nå i rugeperioden.

Han sier at det bedrer hold effekten og blodsirkulasjonen i kroppen, har andre plasseringer nå enn før innsetting.

En på hodet (litt ekkel)

en høyt på magen og en på hver legg under kneet.

Han sier at det er veldig forsiktige og snille nåler...

Ellers så er han veldig opptatt av at jeg skal ta det med ro og hvile mye.

Dette er vår første gang, så jeg vet ikke, men stoler på han.

Klæm

Fortsetter under...

Hei jenter!

Merker at jeg blir mer og mer nervøs for D-dagen som for min del er om 6 dager. Tror jeg ikke tør å se på testen selv. Får be mannen min komme med "dommen" tenker jeg. :-)

Begynner også å stresse litt med å lete etter symptomer. Har jeg litt murringer nå? Er jeg litt kvalm? Er jeg ikke unormalt trøtt nå?

Prøver å si til meg selv at det går som det går. Jeg kan ikke gjøre mer enn det jeg har gjort til nå. Være snill med meg selv - gå masse turer med hunden min - ikke stresse - og få masse kos fra mannen min.....

Høres spennende ut med akupunktur forresten. Må prøve dette hvis det ikke blir "bingo" på oss denne gangen.

Er skikkelig kjekt å følge med dere andre også. Ingen som har tenkt å teste før de egentlig skal??? :-)

Hei og hå :-)

Så kjekt å se så mye aktivitet her inne idag! Har ikkje hatt tid før no, megatravelt på jobb....

Og joda, er i måro eg skal testa, så det blir spennande. Men den indre stemmen sier negativt... Velvel, skal no gi beskjed her uansett, og takk for omtanke, det varmer virkelig!

Mange som nevner detta med aku. her. Burde kanskje prøvd det neste gang, men trur ikkje noen her som driver på med det. Og kan jo ikkje reisa land og strand rundt heller... Skulle gjerna hatt tid til det men...

Håper dåkke har suksess med det! Krysser alt eg har for dåkke alle! :-)

Og angåanse å testa før tida: Har lest eindel om det her inne, og for min del virker det som sjølpining.... Så velger å venta, men skjønner godt de som gjør det :-)

Vel, skal bli spennande å se om en får sova i natt... He he he "Ses" i måro tøffe damer! ;-)

Heisann :-)

Dagen begynte med mensen og negativ test. Kom ikke som noe sjokk, har hatt det på følelsen ei stund...

Så då blir det vel fryseforsøk neste, ein eller anna gang. Veit ikkje om eg er sugen på det med ein gang. Og eggene kan jo ligga der i fem år :-) Men så lenge venter vi nok ikkje

Men masse lykke til til resten av gjengen her! Sender varme lykkeønskningar :-)

PS! No blir det røyk, øl og jakt i helga! (Må jo se det positiva i det)

Hei.

Så kjipt å høre. Var så spent på dine vegne i dag. Krysset alt jeg hadde, men det hjalp tydligvis ikke. Skjønner at nicket ditt er Alltid optimist. Det viser godt på hvordan du skriver! :-)

Det var jo greit at du fikk mensen med en gang - sånn at du slipper å vente på den. Du slipper vel også å gå på noen lang hormonkur når du har egg i fryseren....så sånt sett så er det vel opp til deg og mannen når dere går i gang igjen.

Uansett - masse lykke til videre - og nyyyyyt siggen og pilsen :-D

Annonse

Takk for det longyear :-)

Joda, blei fortalt at eg ikkje trengte noen hormoner, bare seta de inn i normal syklus. Og det er jo bra :-) Veit ikkje når eg stuper ut i detta, får no ta det som det kommer. De kan jo ligga der i fem år så... Men så lang tid går det nok ikkje He he he Går litt i tenkeboksen no :-)

Men mye spenning i klubben framover! Håper lista med positive svar blir laaaaaang :-)

Lykke til alle sammen! Og øl, siggen og fjellheimen skal nytas i helga ja!

Klem tjohei :-) :-) :-)

neeeeei!!!

kjempe synd alltid optimist....! tenkt mye på deg i dag...!

men du får prøve å tenke litt framover..sikkert ikke det letteste, eller det man vil høre på en slik dag, men er jo bare det som hjelper, når jeg testa neg sist, var jeg skikkelig nede en dag, el to, etter det var jeg enda mere på hugget for å få det til å sitte neste gang!

får håpe dere blir klare snart igjen da.. men er jo som du sier.. de kan ligge der i 5 år... :)

klem fra

Hei tøffe damer:-)

I går var i går, no er det nye dagar. Ringte H.sund idag. Må venta til etter neste mens for at kroppen skal kvitta seg med hormonrester. Så etter det er vi igang igjen :-) Har av ein eller anna grunn meir tru på det på denna måten, kanskje overlevelsesinstinktet som tikkar inn... He he :-)

Vel, uansett, er glad det blir et lite pusterom no, men er nok klar igjen om ein måned eller så :-)

Etter herlig lang frokost med levande lys og grier, er det pakking av sekk og opp på fjellet (med øl og røyk på slep...) Gleder meg til det, blåser j.... idag,så må ha gode klær. Så blir det kanskje ei rypa og to i sekken og... ;-)

Enyway: ta godt vare på dåkke sjøl, hold varmen og alt som godt er :-) Og takk for all omtanke, varmer så utrulig godt!!!

Ha ei knallhelg vikingane her inne! :-) :-) :-)

Hvordan står det til med dere jenter????

Begynner nervene å komme...?

Jeg kjenner ting på kroppen hele tiden, skulle tro man var litt mer vant etter 4.innsettingen, men nei...

Tankene kverner døgnet rundt.

Jeg er på rugedag 11, og testdagen nærmer seg med stormskritt nå!

Jammen er ikke puppene blitt ømme også, så håpet stiger for hver dag nå.

Nå vil jeg bare sovne og våkne opp tirsdag morgen!!!!

Klemmer fra meg, spent på å høre fra dere andre:-)

god kveld!

ja nå nermer det seg...Tirsdag er den store dagen,

nervene har i aller høyeste grad kommet,

kjenner ting her også, litt svake murringer innimellom, også hatt litt "stikkinger" inni der, aner ikke hva det var..;)

men ingen ømme bryster her da...

men men kun noen få dager igjen..! skal bli godt å få det overstått..!!! er så spent, så utrolig spent...håper håper håper...er det noen andre som skal teste før tirsdag? kjekt å vite..så vi kan følge med..uansett...håper på mange blå kryss nå...!!!!!!!!

ha en fin lørdags kveld alle sammen!

klem fra

Hei igjen...

Trist at det ikke gikk bra for Alltid optimist, håper du koser deg masse på fjellet med røyk og alkohol.

Tiden går veldig tregt nå ja...

Jeg har testing først på onsdag, det er lenge til :-(

Jeg har absolutt ingen symptomer nå, det bekymrer meg litt, ingen ting i magen, øme bryst eller kvalme. Jeg var kvalm tidligere i uken, men nå er alt borte...

Men jeg har ikke fått TR, eller symptomer på den heller og jeg har hatt veldig korte sykluser tidliger.

Man må vel bare holde på håpet og krysse fingrene.

Ha en fin kveld

Klæm

Annonse

ja vi får bare håpe!

var veldig spent i går jeg da...har hatt sykluser på 30 dager ca...i går var dag 30...men TR kom ikke! men det er jo ikke så mye man kan legge vekt på da, siden progestanen kan utsette mensen! men uansett er jeg glad så lenge den holder seg borte!! litt småkvalm i dag..men det er nok bare bivirkninger av progestanen..! gleder meg til tirsdag nå!!! blir bare mer og mer spent for hver dag som går! snart uutholdelig!

ja ja får vel dra på besøk på sykehjemmet nå da! så en har noe å gjøre!

snakkes alle fine damer!

i morgen er det dagen før den store dagen... ;) *hjelp*

Hallo tålmodige jenter!!

Har ikke skrevet på noen dager - da jeg uheldigvis har blitt syk :-(

Fikk feber på lørdags kveld (over 39) og var hos legevakten i går. Har fått halsinfeksjon (virus). Fikk heldigvis snakket med en vakthavende gynokolog som fikk roet meg ned. Hun mente at dette hadde ingen innvirkning på prøverørsprosjektet. Men huffameg - for en dårlig timing å bli syk på! Er nå blitt sykemeldt i tre dager - så når jeg kommer tilbake til jobb så er det enten med baby i magen eller uten baby i magen...............

Er ubeskrivelig spent på morgendagen. Mannen min skal stikke ut å kjøpe graviditetstest til oss i dag. :-) OOOUUUUÆÆÆÆ!!!!

Masse lykke til modige jenter!!!

Det kan du si longyear.....

OOOOÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!

Gruer meg vanvittig til i morgen, selv om jeg har hatt en kjempegod følelse hele veien.

Men i dag kjører følelsene berg- og dalbane, for å si det mildt...

Ja ja jenter, dommen får vi i morgen, Heidi, Longyear og meg....

Lykke til!

Lykke til hele gjengen :-)

Jeg missunner dere som får teste i morgen, jeg må vente til onsdag....

Tiden går så utrolig tregt nå.

Det eneste som jeg håper er positivt er at brystene har blitt øme,

håper at det er positivt i hvert fall. Det sprenger litt på der.

Og følelsene er skikkelig opp og ned, det er slitsomt. Hadde det ikke vært for alle tankene så hadde det gått greit.

Jeg krysser fingrene for dere og venter spent på resultatene.

Lykke til xxxxxxxxx

Heisann jenter :-)

Var ei knallhelg, men et sjukt tungt føre... Kunne ikkje lagt ut på den turen om testen hadde vært positiv nei...

Men no er eg superspent på morradagen! Og så tre som skal testa då! Oi oi oi..... Kryssar ALT for dåkke, og onsdag og altså :-) Håper så inderlig det blir blå kryss over ein lav sko!!!

Så masse lykke-til-støv kommer dalande fra fjellheimen over dåkke alle!!!!!!

Klem fra ein som "snart" er igang igjen :-) :-) :-)

å herregud...nå er nervene kommet for fullt! akkurat slik som sunniva sier, har hatt en god følelse hele veien..men nå...går det så opp og ned at jeg trur jeg blir tullete!!!!!

Man kan jo bare ikke tillate segselv å tru at det blir positivt, for stor fallhøyde!!!

skal opp sykt tidlig i morgen, for mannen vil gjerne være med på testingen før han farer avgårde på jobb!!!

SHIT.....gruer meg!!!!!!!!!

håper det vil komme opp 3 blåe kryss i morgen!!!! og at det vil florere av lykkerus her!!!

lykke til alle sammen!!!

venter spent på å få vite om dere andre..:)

klem fra

Jeg våknet med blødning i dag :-(

Tror dere at det enda finnes håp?

Alt har gått så bra til nå, og i går kveld fikk jeg virkelig troen på at dette skulle gå bra... Men nei...

Nå sitter jeg bare å venter på at TR skal sette i gang for fult.

Dette er mega trist...

Lykke til dere andre her, håper at det ordner seg for dere :-)

Hei

Å så trist! Skjønner at dette er vondt...............

Men det kan finnes mye håp!

Har du noen smerter? Blør du mye eller er det bare mest flekker?

Er det som en vanlig mens?

Skal du ta blodprøve? Jeg gjorde det i september, tok kontakt med legekontoret mitt det var bare å komme og ta prøve trengte ikke time eller noe..........

Krysser fingre for at dette går bra jeg!

Stor oppmuntringsklem

Tusen takk...

Det var en del da jeg sto opp men har ikke vært noe mer etter det...

Men jeg tørr nesten ikke å håpe :-(

Det er ikke smerter i magen... Enda i hvert fall, men det kjennes litt rart ut. Men nå føler jeg vel ekstra på alt som skjer i kroppen.

Er litt små kvalm, men det er nok bare skuffelsen.

Jeg orket ikke å dra på jobb i dag...

Jeg har ikke snakket med sykehuset eller fastlegen, vil se det litt an utover dagen. Skal i etter planen ta hjemmetest i morgen tidlig...

Takk for omtanken

Kroppen min har lurt meg til de grader denne gangen her.

For første gang fikk jeg oppleve en blank negativ test etter innsetting.

Nå er jeg bare helt tom.

Vet samtidig at vi har 7 egg på frys, men klarer ikke å tenke på neste innsetting. Ikke i dag.

Ja ja, så gikk det som det går i de fleste tilfeller.....kun en strek på graviditetstesten :-(

Tok den i syv-tiden i dag morges og jaggu har jeg ikke fått DE mens-smertene nå. Så nå får søren meg den komme så snart den kan - slik at jeg får komme i gang med fryseforsøk.

Mannen min er faktisk mer skuffet enn meg, da jeg liksom har hatt en bad feeling for dette forsøket hele veien har han vært skikkelig optimist. Så det vi har lært av dette må være å skru forventningene på laveste kurs, slik at fallhøyden ikke blir så stor. Selv om det ikke er så enkelt...

Da blir vi færre og færre her i rugeklubben uke 6. Tvi-tvi til dere andre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...